/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Krumtao mod pakning
Fra : Martin_Svenningsen
Vist : 447 gange
78 point
Dato : 19-10-05 20:56

Jeg har pillet min cylinder af, og ladt den stå sådan i et par dage, da jeg så i dag var ude og kigge, og pillede papiret ud der sad indtil krumtappen opdagede jeg nået underligt rødt der lå lige før krumtappen, først troede jeg det var noget af selve krumtappen der er var blevet ridset af (en racer krumtap med rødt plastik i midten), men da jeg fik det ud kunne jeg se det var noget flydene pakning, og jeg kunne se det sad hele vejen rundt inde i krumtaphuset og krumtappen går måske imod det nogen steder, har det nogen betydning... Samtidig opdaget jeg at ca. 2 steder på krumtappen var det somom der var brændt små huller ind i det røde plastik, altså en mindre bule ind men lidt sort idet har det nogen Betydning

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 20-10-05 08:20

Det kan ha betydning hvis du har trukket for meget af den flydende pakning af og den så er utæt nu.
Det lader til at en klovn har brugt alt for meget flydende pakning og iøvrigt skiftet til Thansen billige krumtap med plastik.
Saml den igen og sats på at det ikke har noget at sige, og går det helt galt, så skal du ha en kvalitetskrumtap næste gang, og knap så meget flydende pakning mellem motorblokkene.
Jeg går stadig og venter på min krumtap fra www.west-import.dk som er forudbetalt.
Begynder og tro at han tager røven på folk med hans "dags-tilbud"

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 20-10-05 14:46

Hmm... det er ikke nødvendigvis en Thansen krumtap, det kan lige så nemt være scooter shoppens Racer krumtap
Racer krumtap Ø10 kan holde til ca. 12000RPM, med plastik fyld i stedet for jern, så den vejer mindre og derfor hurtigere tager omdrejninger.

men hvad så med de små huller har de nogen betydning

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 78 point
Dato : 20-10-05 15:18

Jaja, men du ser ikke plastik i Polinis krumtappe!
Jeg stoler ikke på plastik et sådan sted. De små huller ved jeg ikke hvad er, men prøv at samle den.
Det er nok ikke noget.

Godkendelse af svar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 20-10-05 15:42

ja jeg ved godt det ikke er så smart med plastik der, men nu hvor den er i kan jeg jo lige så godt bare bruge den hvis den ellers kører fint nok med den... men du skal i hvertfald have tak for svaret