/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Redigere i pdf-filer
Fra : fredag
Vist : 320 gange
50 point
Dato : 19-10-05 09:47

Hej, jeg har fået nogle filer i pdf-format som jeg gerne skulle kunne redigere i, men hvilket program skal jeg bruge til dette ?

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 19-10-05 09:54

Du kan f.eks. bruge Adobe Illustrator, - men filerne skal af afsender være gemt, så det er muligt at genåbne dem i Illustrator.
Ellers er fidusen ved PDF-filer jo netop, at de ikke bare sådan er at ændre i.
Har du Acrobat Professionel, - er det også muligt at foretage især tekstændringer herfra.

Ammitz

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-10-05 10:57

En anden mulighed, hvis man ikke har eller har råd til Adobes programmer:

http://da.openoffice.org/about-product.html

Beskrivelse af OpenOffice.org - en komplet fri kontorpakke
OpenOffice.org er en komplet fri kontorpakke for alle, og indeholder følgende moduler:

Tekstbehandling og websideredigering med Writer.
Regneark med Calc.
Præsentationer med Impress.
Vektorbaserede tegninger og diagrammer med Draw.
Formelredigering med Math.
Databaser med Base.
OpenOffice.org inkluderer ikke e-post-program eller kalender, da der allerede findes anbefalelsesværdige fri softwareprodukter fra Mozilla.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-05 12:15

En anden mulighed - gratis

http://www.pdf995.com/