/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
driver/software MD 6126 Akut
Fra : Angband
Vist : 1478 gange
60 point
Dato : 18-10-05 15:33

Hej

Efter at havde haft virus på min computer mangler jeg nu softwaren til mit camara MD 6126

Hville være skønt hvis nogen ville sende den til min mail eller over msn eller på anden hvis hurtigst muligt da jeg skal havde billederne i avisen imorgen.

/Angband

p.s. har kun 40 men forhøjer

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 18-10-05 15:39

by the way...

min msn er: angband@angband.dk

og mail er hangband@gmail.com

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-10-05 15:43

Prøv på http://www.medion.de/

vælg "Service & Support"
i højre side vælges "Treiber & Updates"
under punkt 2 "MD/LT" indtastes 6126 og vælg "Suchen"
så skulle mulige oplysninger fremkomme.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-10-05 15:56

Hvis det ikke lykkes at finde driveren til dit kamera så er her et link til Medion Danmark hvor du kan maile til dem http://www1.medion.com/dk/

og her deres support med telefonnr.

Compare Support A/S
Meterbuen 6-12, byg. 8
2740 Skovlunde
Phone: (+45) 70 20 42 33

Jeg ved fra andre at de er meget behjælpelige når man ringer til dem.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 60 point
Dato : 18-10-05 17:00

Das KANDU here downgeladen!
(Det forstår selv tyskerne ikke!)

Installations Software MD 6126 Digitalkamera
Win 2000/Win 98/Win 98SE/Win ME/Win XP
11.08.2003 - Version: 1.0.3.0
http://www1.medion.de/downloads/download.pl?id=1276&type=treiber&filename=md6126w9xxp.exe&lang=de

Bedienungsanleitung MD 6126 Digitalkamera
(Deutsch)
http://www1.medion.de/downloads/download.pl?id=1453&type=anleitungen&filename=bdamd6126de.pdf&lang=de

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-10-05 19:56

severino du er da vist halvtysker

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-10-05 20:51

Ich fatten nicht ein gebrik af det dyske!

Næh jeg kommer såmen nede fra det flade falster (Det var godt nok tæt på) men bor nu oppe på det øverste af sydsjælland.

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 19-10-05 13:04

Jeg har fået driveren ind på computeren...

Men da mit camara er rimeligt mærkeligt skal jeg også havde noget bestemt software for at smide dem ind på computeren.

Er der nogen der ved hvordan jeg for fat i softwaren til et MD 6126... Har mailet til medion

Godkendelse af svar
Fra : Angband

Dato : 19-10-05 13:13

Tak for svaret severino sehr shön.

Hvis nogen skulle komme i samme knibe som mig... så behøver windows XP kun den driver severino gav et link til (Det øverste)