/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Brug for hjælp til små rettelser
Fra : anetteogjesper
Vist : 864 gange
20 point
Dato : 18-10-05 15:16

Jeg skriver igen, da jeg håber nogen måske har tid til at hjælpe mig. Jeg har brug for en lille smule hjælp til vores kode og jeg vil så til gengæld tilbyde noget gratis reklame eller en gave fra vore butik...

Jeg skal have hjælp til følgende:
Porto ved bestilling
Bekræftelses knap
Og evt. oprettelse af e-dankort

Jeg håber og beder til nogen kan hjælpe

Med venlig hilsen
Anette
www.xxxxx.dk

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 18-10-05 17:47

Prøv at lægge dit spg. på www.itsvar.dk

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 18-10-05 22:04

Ja, jeg må sige at på itsvar får jeg ikke nogen ordentlige svar...

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 19-10-05 08:41

kan du ikke uddybe hvad det er du skal have hjælp med?

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 19-10-05 10:10

Lidt php kodning. Jeg har problemer med porto.... jeg har en eller anden funktion, men den bliver ikke medregnet når folk vil betale med dankort og det skal den jo, dertil kunne jeg godt tænke mig at porto kun galdt når det var på køb under 500 kr. og så til sidst skal jeg have lavet en betalingsknap på porto til grønlan og færøerne. Jeg bruger mysql database...
Det andet jeg gerne vil have er et afkrydsningsfeldt hvor folk accepterer at have læst forretningsbetingelserne.
Til sidst ville jeg egenligt gerne have implementeret eDankort, som jeg også har sammen med Dankort, men ikke har fået sat op...

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 19-10-05 17:15

Hvis i gider sende jeres kode til mig igen skal jeg se hvad jeg kan gøre...

Kan nok ikke ordne eDankort da jeg ikke har forstand på internet betaling.

Men skal nok prøve at kigge i jeres kode.

Accepteret svar
Fra : Angband

Modtaget 20 point
Dato : 19-10-05 17:16

Hvis i gider sende jeres kode til mig igen skal jeg se hvad jeg kan gøre...

Kan nok ikke ordne eDankort da jeg ikke har forstand på internet betaling.

Men skal nok prøve at kigge i jeres kode.

/Angband

p.s. Har fået ny mail til større ting hangband@gmail.com

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 19-10-05 19:17

Jeg skriver tak

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 24-10-05 15:05

Jeg har brug for jeres kode får at kunne rette

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 29-10-05 02:24

Hej

Jeg har lige sendt dig en mail

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 02-11-05 22:56

Hej Angband

Hvorfor skriver du ikke tilbage, jeg har sendt dig en mail

mvh
Anette

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 15-01-06 20:58

Tak for svaret Angband.