/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvad sker der..
Fra : Rene182
Vist : 271 gange
40 point
Dato : 17-10-05 00:58

hej.. jeg har en piaggio zip.. den køre kun 69 km/t.. den har 47mm sports tun på 70ccm og 19 mm dellorto og forsærket krumtap og c4 lejer skf of levinse hånd lavet knæk pot..! og ubegræset cdi..! race kobling...!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-10-05 01:03

Ja, og hvad er spørgsmålet? Ifølge færdselslovet er det vistnok noget med at man kun må køre 30 på en knallert. Så du kan kun være tilfreds!

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 17-10-05 01:07

åå.. jeg skal bruge det til at køre på bane med så tag det lige lidt roligt..!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-10-05 01:13

Jeg er HELT rolig! -Men hva er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 17-10-05 01:18

det er hvorfor den ikke køre hurtiger.. den skulle da gerne ligge på minst 80-90 stykker..!

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-10-05 08:37

Syn's du skal kontakte forhandleren af baneknallerter.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-10-05 15:49

Åhhhhhhh ha hah ah ha ha ha.....

Strømerne fangede en hel hob af knallerister, der var faret vild ude i nærheden af mine forældre. Af uransalige årsager havde de forvildet sig væk fra "banen" og blev derfor antruffet på køretøjer der kunne fremføre sig med "lidt" mere end de lovlige 30 km/t. Det skæppede ganske betragtelig i statskassen, ligesom at den stedlige advokat, fik en flok knallerter ekstra under hammeren til næste politiauktion.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-10-05 15:50

Elendigt mekaniker-team du har dig der Rene! Du vinder aldrig en skid med den smule fart!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-10-05 16:25

Jeg tror på dig rene! GOGOGOGOGGOGO!!

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 17-10-05 17:29

det er jo ikke til den slags bane race.. det er til når mig og mine venner køre..!

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 17-10-05 17:29

det er jo ikke til den slags bane race.. det er til når mig og mine venner køre..!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-10-05 21:05

NÅÅÅÅ - men held og lykke med det alligevel!

(Jeg skynder mig at antage, at når du siger "bane", mener du vel motorvejen om natten hva??)

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 18-10-05 11:13

Er i dumme eller fatter i bar ikke en skid.. Det raver ikke jer en skid hvad jeg skal brugen den til.. Jeg spørg hvad der er galt siden den ikke køre hurtiger..!! så bland jeg ikke i hvad jeg skal bruge den til..!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 18-10-05 12:22

Det er så først NU, at spørgsmålet kom Rene! Prøv at se på dit første indlæg, er der noget spørgsmål dér?? -Det tror jeg næppe!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-05 15:33

Godt Rene, så rager det heller ikke dig om vi har en løsning eller ej! Hvem der er dum eller ej......Tjaaeeee hvordan synes du selv klogskab hænger sammen med unger der racer afsted med styrthjelmen på albuen, med en fart der er over det dobbelte af det tilladte, og samtidig higer efter at nå 3 gange det tilladte?

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 19-10-05 11:52

det er flot.. du kan være ligeglad med hvad jeg gør.. bar pas dit..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-10-05 08:41

Det gør jeg skam også......

!

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 21-10-05 13:23

ja flot..

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 21-10-05 13:23

ja flot..

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 21-10-05 13:24

ja flot..

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 21-10-05 15:23

Vinder du nogle ræs eller hva rene?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-10-05 15:36

Sgu da ikke med den sølle fart den har!

LOOOOL

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 21-10-05 18:00

Nææ.. . Det er vel dét der er problemet...

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 23-10-05 15:18

luk nu røven spasser..! og pis af med jer..!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 23-10-05 18:06

Såså! Fremgår det NOGEN steder på kandu, at NOGEN af os er Spastikere? Nææ!

Hvis du ik kan tåle debat, så lad være med at logge ind.

MVH EPIDEDYMITTIS

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-10-05 08:41

Du er en klovn lille Rene! Først skruer du i din knallert. Så kan du alligevel ikke finde ud af det. Så spørger du i et offentlig forum om vi vil hjælpe dig med at overtræde loven! Hvem er det så liiiige der er en spasser? Fæhovede!

Kommentar
Fra : txn

Dato : 03-11-05 01:19

Hej rene182 der er heldigvis nogen der er mere seriøse end andre.Der er ikke nogen der ved det -men du kører forhåbentligt fornuftigt og med omtanke.Har du prøvet at skifte rullerne i varioen til 3-5gram og husket at fjerne begrænserringen i varioen.

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 06-11-05 13:14

hej txn der var et ordenligt menneske..! ja jeg har skiftet ruller og taget begrænsingerne..! men har fået en anden vario på så den køre 75 nu..!

Kommentar
Fra : txn

Dato : 06-11-05 16:41

Den bør nu kunne gå lidt stærkere.Du skriver du har sat ny krumtap i. Er du sikker på dine simreringe er ok?.Bruger den uforholdsmæssigt meget benzin-så kan det være slidte,utætte simreringe.

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 10-11-05 11:32

okay.. men har næsten lige sat et par c4 lejer i og nye simreringe..!

Kommentar
Fra : txn

Dato : 10-11-05 13:49

Hvilken kobling havde du på før?.Hvis fjederen er for stram i forhold til din vægt/motorydelsen så begrænser den hastigheden fordi remmen i så fald ikke kommer helt ned til akslen.

Kommentar
Fra : Rene182

Dato : 10-11-05 14:58

jeg har racing på og 16 % strammer på.. men har mallosi sport på..

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 10-11-05 18:52

Har denne tråd ikke nærmest udviklet sig til en Vise-sig-frem-tråd, hvor det blot handler om at blære sig med sin knallerts grej?

Kommentar
Fra : txn

Dato : 10-11-05 19:53

og

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-11-05 14:36

Jeg kender en der engang fik stjålet en Puch Maxi.. !