/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
tekst på animation 2
Fra : nusnus
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 16-10-05 14:11

Hjælp.....Jeg kan godt få teksten ind og ændre farver, men nu blinker teksten.

Nusnus

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 110 point
Dato : 16-10-05 15:07

http://www.pspgrafik.dk/anishop/teksban1.php

For at din tekst skal stå stille skal du gøre som jeg skrev i det forgående indlæg
men jeg gentager gerne lige.
1 hent dit aninamition billede ind
2. marker alle i din animation (lad det stå og vente hvis markeringen falder fra må du gøre det igen)

Nu din tekst vælg din farve, skriv din tekst, copier din tekst som beskrevet.

3. lav en ny animation til din tekst
4. dublikere / copier din tekst i lige så mange billeder som din animation
5. marker alt i din tekst
6. kopier det over i din animation stil dig i det yderste venstre / første billede og ok
eller du kan trække hele din markering af tekst over i din animation.
Prøv igen.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 16-10-05 16:02

Det lyder svært, da jeg ikke er så godt inde i det.

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 16-10-05 16:04

Tak for svaret bevi54.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 16-10-05 16:19

Du kan skrive til mig igen hvis du har flere ting du går i stå med det kan være jeg kan hjælpe dig og med en let opskrift. bevi14(a)gmail.com (a) skiftes ud med snabel a @
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 16-10-05 16:51

Tak skal du have bevi, du hører sikkert fra mig "GGG".

Nusnus