/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Hjælp til logo!!!
Fra : cyrus25
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 15-10-05 05:17

Er der nogen der frit og kvit vil lave et logo til denne side www.zeeks.dk
Er ikke selv nogen haj til det grafiske... Så lidt hjælp vil være rart.

Igen skal det ikke koste mig noget, og ophavsretten til billedet skal jeg selvfølgelig have.

Hilsen Peter

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 15-10-05 06:21

Hvad er det for et logo du snakker om?
Jeg kan ike se noget logo på siden?

Hvis du ikke har, hvordan skal det se ud, hvad skal det forestille m.m.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 15-10-05 10:02

Gør da bare det at du sætter et stort fedt Z på din side .....sådan lidt i baggrunden...........

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 15-10-05 10:41

lol eller laver noget ordentligt?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-10-05 10:42

Da din side er meget let og enkelt, så bør logoet også være det prøv at se http://bsjh.dk/zeeks/
Dette er en meget enkel løsning, som du kan få i jpg eller png i den størrelse og farve du ønsker.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 15-10-05 10:48

har også lavet et lille foreslag http://www.deathisyourfaith.dk/zeeks.jpg

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 100 point
Dato : 15-10-05 11:59

Her har du så en idé fra mig http://peecee.dk/?id=17613
Jeg har lagt vægt på at din side er meget "luftig"

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk
Download Excel regneark

Kommentar
Fra : cyrus25

Dato : 15-10-05 19:14

Først mange tak for de gode svar og muligheder.

Men glemte sq da at logoet skulle passe til dette layout http://www.zeeks.dk/pz/ og ikke som før nævnt. SORRY
Håber på nye svar!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-10-05 19:47

Når man laver sådanne ting helt gratis i sin fritid - så stiger jeg af her af her, for jeg er ligeglad med point.
Du burde ha' opdaget forlængst at du spurgte om logo til noget forkert.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 16-10-05 19:20

Hehe skal der så stå noget som fx: Zeeks centrum i alt

Godkendelse af svar
Fra : cyrus25

Dato : 09-01-06 16:07

Tak for svaret dbl.