/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Vil du sælge mig nogle bukser??? Er FATT~
Fra : Ana17
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 14-10-05 13:18

Søger dieselbukser i 24/25 L: 32
miss sixty str. 24
only str. 26
blend she 25
freesoul str 25/26
Alle i L: 32
Gerne billigt...
Andre mærker er selvfølgelig også velkomne. Det er bare for at give en ide om str.
Og trøjer osv i xs / lille small..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-05 13:20

ehm.... hvorfor prøver du ikke i en genbrugsforretning, der får man på det nærmeste tøjet smidt i nakken

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 14-10-05 13:31

Fordi det tøj de har er for stort. Har lige været der...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-05 13:41

øv, hvor ærgeligt

hvis du kikker under www.guloggratis.dk er der disse, på side 3

6 par, i fløjl, cowboy og bomuld, str. ca. 27, samlet. På side 4 er der et par diesel bukser i str 26 L 32 til kr. 225

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-05 13:43
Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 14-10-05 13:45

Det er også for stort. Kan ikk passe 26 i diesel, og har endnu ikk fundet nogle bukser jeg kan passe i str 27..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-05 13:47

Sy selv.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-05 13:50

øv øv øv, det kan være et problem både at være for stor og for "lille", ikke for at drille, men måske du skulle prøve at søge under børnetøjet, der er skam rigtigt meget smart imellem du kan også kikke her www.papkassen.dk www.genbrugsting.dk

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 14-10-05 13:50

Øhh... Ja... Det ville nok ikk blive en success... Tror ikk lige det er der mit talent ligger...

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 14-10-05 13:53

Tja.. Det er da et forsøg værd. Kigger lige dine to links...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-05 14:00

Ana17...Teil's forslag er ikke så forkert. Burda har lavet nogle snitmønstre der hedder "Super Easy", dem kan alle sy efter du kan starte op med noget billigt stof, og så rette til osv. når du så har fundet ud af det, kan du begynde i det lidt dyrere stof

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-10-05 14:03

Jeg tror nu, at du får mere ud af, at kigge i børnetøjsforretninger - de har jo også masser af mærketøj, som du jo ønsker at gå i.

Og så lige en sidebemærkning til dig Ana17 - jeg håber at du har det godt, og tingene skrider fremad for dig - det er efterhånden lidt tid siden, at vi har hørt fra dig her på Kandu... Måske du på et tidspunkt får lettere ved at finde tøj i voksensektionen? Det vil jeg håbe

Ha' det godt!

Vaxen

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 14-10-05 14:09
Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-05 14:12

vaxen

Jeg er enig.

Ana17

Jeg håber også at du har fået det bedre, men er lidt i tvivl.
Det er ikke nemt at finde genbrug i de størrelser, du søger

Hilsen ans og god weekend

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-10-05 14:22

på med kreativiteten ana17 - det plejer du at være god til

tante ans du skriver: "jeg håber du får det bedre, men er i tvivl" - øhhh ????? Jeg håber da ikke du er i tvivl om at du håber det !!!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-05 14:26

mirit

Det var nu ikke det jeg skrev.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-10-05 14:35

ok ok ok - så: "Jeg håber også at du har fået det bedre, men er lidt i tvivl."

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-10-05 15:01

Jeg kan heller ikke finde tøj, der passer til mig, i genbrugsbutikkerne - det er for småt til mig

Heldigvis har jeg sy-talent!

Ana17 - prøv evt. et sykursus.

Eller måske endnu bedre - jeg har med stort held syet f.eks. cowboybukser efter et par mærkevarebukser, som jeg var glad for, men var udtjente.

Sprættede bukserne op og lagde stykkerne på stof.
Lommer, stikninger, bæltestropper er der.
Man kan ikke se forskel - selv mærket er flyttet over på de hjemmesyede

Spørg i stofbutik om, hvormeget stof, du skal bruge.

En god idé at købe et billigt mønster, så du kan se, hvordan stykkerne skal lægges på stoffet.

Denim er ikke ret dyrt - køb ikke det kraftige - det er svært at sy i. Det fåes også med stretch.

Hanne

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-10-05 15:24

Kommer lige i tanke om....

Har du søgt på den blå avis ( www.dba.dk ) eller qxl? Der kan man nogengange købe store partier tøj til næsten ingen penge.

Vaxen

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 15-10-05 20:47

Yep... Har været der...