/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Licens til musik
Fra : epidedymittis
Vist : 454 gange
25 point
Dato : 14-10-05 12:17

Jeg spurgte igår, og spørger nu igen. Jeg har købt et album på tdc-musik (Downloaded det), men jeg kan ikke bruge numrene, da licensen tilsyneladende ikke kan erhverves. Jeg har prøvet alt hvad der står på TDC's hjælpeside, men det hjalp heller ikke. Hvad kan jeg gøre? Er der nogen der har et råd? Jeg har den aller-nyeste mediaplayer.

Mit spørgsmål fra i går: http://www.kandu.dk/dk/spg/76100

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 35 point
Dato : 14-10-05 12:20

Hvis du åbner et nummer i WMP, skulle der gerne automatisk erhverves licens, hvorefter musikstykket afspilles. Dette skal gentages for hvert nummer.
Har lige fra TDC downloaded Crazy Frog, afspillet nogle få øjeblikke af hvert nummer og har nu brændt en CD til bilen.
Hvis ikke dette virker, tror jeg, du skal geninstallere WMP.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 14-10-05 12:22

Hmm.. Jeg har før hentet musik fra TDC, og nu virker det altså IKKE! Jeg HAR lige hentet den nyeste version af WMP, så jeg tror ikke det er DER problemet ligger.. Det er meget irriterende!

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 14-10-05 12:25

Ov, har du under Funktioner/indstillinger sat flueben i "opret forbindelse til internet" ?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 14-10-05 12:31

Nææ.. hehe.. Det havde jeg ikke.. Det har jeg så nu, og der sker stadig ikke en skid.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 14-10-05 12:36

Så forstår jeg ikke noget som helst. Da du satte flueben, genstartede du så PC'en ? Ellers var det værd at prøve og så på med et nummer.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 14-10-05 12:42

hejsa
under Funktioner >> indstillinger >>beskyttelse af personlige oplysninger>>
sæt flueben ved alle 4 punkter under "forbedret afspilning..........."
eller bare i "hent automatisk licenser til beskyttet indhold"

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 14-10-05 13:30

Hvis din media player er ckarket kan du ikke faa licenser til den. Derfor skal du i fremtiden ikke laegge musik ind med media player, men med Audio to Mp3 maker istedet eks.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-10-05 15:51

Jeg ved ikke om du har opdateret din DRM funktionalitet,men du kan prøve at hente denne opdatering(se også i bunden af siden)
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=73C2650F-BE61-4BD6-8408-1FD6E7827CD8

Manse9933

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-10-05 12:45

Jeg har kontaktet TDC-support, og fundet ud af, at det er en fejl fra deres side. Nu venter jeg bare på at fejlen blir rettet.

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-10-05 12:45

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 15-10-05 13:26

Velbekomme.