/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
totalgym 1000
Fra : buska
Vist : 1196 gange
50 point
Dato : 13-10-05 23:48

hejsa alle
Jeg overvejer at købe en totalgym 1000 (den med mr. norris fra tvshop) - jeg vil gerne høre om nogen har købt dette tidligere og evt har nogle gode råd om den.
på forhånd tak
Buska

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-05 00:00

Jeg har ikke et godt råd om netop "totalgym" , med jeg har læst/set hørt så meget om produkter fra "tv-shoppen" at jeg ikke ville lægge mine penge der.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 14-10-05 00:18

Nej. lad endelig være med det

Produkterne er for dyre, for dårlige, og lever slet ikke op til de løfter der stilles i udsigt m.h.t. virkning.

De fleste af de produkter der sælges på TV-shop, er noget billigt L... som ikke kan sælges andre steder.

og de kendte der er ivrige fortalere for produkterne.........de siger hvad de bliver bedt om.......for deres betaling er tårnhøj

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-05 10:00

dette kan du læse i dette link http://www.overskrift.dk/feedinfo.asp?feedid=4972

27-06-2005) (indlæst 05-07-2005 07:39)
Morten Zacho fra Motion-Online har testet en række motionsredskaber fra TV-Shop. Bl.a. de legendariske “Ab Swing”, “Trimtronic” og “Totalgym 1000″. Konklusionen lyder Produkterne spænder fra det skadelige over det ligegyldige til det nyttige. Selv med de bedre produkter skal der knokles hvis man vil se resultater. Ingen får flad mave bare ved at købe et træningsapparat. [...]

Godkendelse af svar
Fra : buska

Dato : 15-01-06 13:08

Tak for svaret dova.