/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Suunto favor air lux
Fra : tunedk
Vist : 1011 gange
200 point
Dato : 13-10-05 21:05

Jeg prøver lige igen, der kom ikke noget svar på det andet indlæg, da Kirsten åbenbart selv havde fundet en.

Er der nogen der kan hjælpe mig med en instruktionbog på dansk til en
suunto Favor air lux eventuelt en kopi som jeg kan købe.

Kommentar
Fra : elbak

Dato : 12-01-06 14:08

Jeg har en manual til en Suunto Favor, men om det er den samme computer skal jeg ikke kunne sige.
Du kan godt få en kopi, hvis du kan bruge den.

Kommentar
Fra : tunedk

Dato : 12-01-06 22:37

Jeg vil gerne have en kopi du kan sende en mail til larskjaer@kabelmail.dk så mailer jeg min adresse tilbage