/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
TDC ADSL DHCP koder
Fra : Lion38
Vist : 1700 gange
50 point
Dato : 13-10-05 20:58

Jeg har på min tracker bemærket koderne albnxx, naenxx og boanxx (Jeg ved at albnxx står for Albertslund). Disse koder henviser til forskellige byer, og jeg ved at en liste forefindes på nettet - er der en der er venlig at fremfinde linket til denne liste, da jeg mistede linket da min PC gik ned for flere måneder siden, og jeg har uden held forsøgt mig i Google (og i den forbindelse frabeder jeg mig smarte søgeord, tro mig jeg har prøvet) - jeg skal bare bruge et link, thats it !

Accepteret svar
Fra : SonjaAS

Modtaget 60 point
Dato : 13-10-05 21:16

Er det mon denne side du mener:

http://www.sarangworld.com/TRACEROUTE/showdb-2.php3

Mvh Sonja

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-10-05 06:48
Godkendelse af svar
Fra : Lion38

Dato : 14-10-05 15:41

Son ja du er en engel.