/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Forretning/butik/loke søges
Fra : mahir
Vist : 454 gange
40 point
Dato : 12-10-05 23:10

Pænt hej derude:)
Er der nogle der ved/kender et sted hvor jeg kan starte en butik/forretning op. Det skal være således at der tilladelse til at lave varmt mad.
Helst en tom butik/lokale da jeg helst vil starte det op selv og med mit eget koncept og helst på sjælland. Andet har også interesse.
Leje og forpagtning har også interesse.
Det kunne være, at der er nogle der ude, som kender nogle der kender nogle.
Alt har interesse

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-10-05 07:09

Har du set spørgsmålet fra den 11. oktober ?
http://www.kandu.dk/dk/spg/75970

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 13-10-05 23:48

Tak for hjælpen.Balcanard.
Men hvordan kan jeg sikre mig at få fat i personen hargodt nok skrevet til indlægget.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 14-10-05 06:44

Sådan ville jeg gøre:

Oprette et nyt spørgsmål til "fotografenwannabe" om en kontaktmulighed, da det ovennævnte jo er lukket - sæt det til ikke ret mange point, som man så kan forhøje, når vedkommende kommer her på siden.