/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Lægge programmer på motorola a925
Fra : janinna
Vist : 311 gange
350 point
Dato : 12-10-05 17:24

hej , er der nogen der trin for trin, kan fortælle mig hvordan man lægger ting/programmer på en moto a925?, helst til sd kortet? har installeret software og der er forbindelse mellem pc og mobil, men jeg kan ikke finde ud af at lægger ting/programmer over på sd kortet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-05 17:33

Læs brugsforvirringen og se deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-10-05 17:37

Din mobil går vel ind som en disk du kan se i under Denne Computer. Så er det vel bare at hive det over som du vil ha'
Eller også er der vel i softwaren mulighed for at overføre. Jeg vil nok også lige kigge i manualen.

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 12-10-05 17:42

hej vil prøve! har ingen manual!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-05 17:46

http://www.google.dk/search?hl=da&q=motorola+a925&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
Her er 2 millioner sider at studere. Vi hører fra dig om firs år.

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 12-10-05 17:49

og den går ikke ind som disk!

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 350 point
Dato : 13-10-05 17:52

Så må du jo kunne gå ind i softwaren og finde mobilen og dine ting du har du vil overføre til den. Der er garanteret en hjælpefunktion der kan hjælpe dig på vej.

En anden mulighed er også at købe en kortlæser og knalde sd kortet i. Det går nemlig ind som en ekstra disk.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-10-05 17:53
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-10-05 17:59

Hent manualen og se side 84 og frem

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 13-10-05 18:01

Tak for svaret Fijala.