/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Explorer crasher ved visning af mappe me~
Fra : ST_KuTaIsO
Vist : 460 gange
150 point
Dato : 11-10-05 23:36

Hey folkens!

Jeg har længe haft et problem med at explorer.exe crasher hvis jeg går ind i en mappe hvor jeg har videofiler liggende af typen "filnavn".avi.

Jeg har prøvet at skifte mappevisning til små ikoner, oversigt, detaljer, men intet har haft nogen effekt på problemet, explorer.exe crasher stadig så snart jeg går ind i mine mapper hvor jeg har .avi filer. Nogen som har samme problem eller kender til problemet?

Systemoplysninger:

Dansk Windows XP HOME SP2

AMD Sempron 3.4+

512 DDR RAM

320 GB harddisk (sata)

Geforce FX 5700 LE (m. 256 mb DDR)

Sound Blaster Audigy 2/SZ 7.1 lydkort.

tak på forhånd

mvh. Kutaiso

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 12-10-05 00:06

Prøv at installere windows mediaplayer igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-05 08:24

Det lyder nu mere som en fejl i din registreringsdatabase. Prøv at rense den med dette program :

http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279

VIGTIGT : Slet kun det der er mærket som : Safe to delete ..når du har scannet med programmet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 12-10-05 12:13
Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 12-10-05 20:13

hcma - kan ikke lige se hvordan det skulle hjælpe mig?
explorer.exe CRASHER den bruger ikke 100% CPU-kraft

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 12-10-05 20:21

Molokyle:
Det løser halvdelen af problemet :P
Nu kan jeg åbne mapper med .avi-filer, men såsnart jeg markerer dem så crasher explorer xD

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 12-10-05 22:00

har du prøvet at slette HKEY jeg henviser til ? Der skulle ikke ske noget ved det. Du kan jo altid tage en backup af den og sætte den ind igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-05 07:38

Lav en repair : http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/

</MOLOKYLE>