/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
billige spåner på nordfyn
Fra : solling
Vist : 3540 gange
67 point
Dato : 10-10-05 15:02

hej er der nogle der ved hvor man kan købe billige spåner på nordfyn..... gerne otterup

og så lige et tillægsspørgsmål: er der nogle der har erfaring med at bruge madolie i foder ved tør hud/pels

på forhånd tak for hjælpen

ps. beklager det lave pointantal, men jeg havde ikke flere.... ha ha ... skal nok forhøje så snart der går nogle ind på kontoen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-10-05 16:53

Det bliver nok svært at finde.
Alt bliver til træpiller i disse tider.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-10-05 16:54

Men hør i nærmeste grovvareforretning. DLG eller hvad det hedder hos dig.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 10-10-05 20:53

http://www.staldplus.dk/Sider/priser%20h%F8r.html

Her kan du få et alternativ til spåner som leveres lige til døren..........Jeg tror de levere spåner hvis du vil have det osse
Men det er jo ikke i Otterup -desværre

sverola

Accepteret svar
Fra : KSGP

Modtaget 67 point
Dato : 12-10-05 15:17

http://tmspaaner.dk/
Er rimeligt billig og leverer på Fyn.

MVH
Karin

PS. Soyaolie er godt til tør pels og tørre hove (dyrlægens råd). Alternativt kan alm billig madolie fra Netto også godt bruges, men det andet er bedre.

Kommentar
Fra : schako

Dato : 27-01-06 12:40

hej Solling

Jeg kan ikke hjælpe med spåner, men et lille råd inden du begynder at foder med olie, det er rigtig godt så altså en god ide, men du skal bare lige være opmærksom på at 3 dl. olie går ud for 1 kg havre, hvis du bare begynder at putte olie oveni foderet og ikke tager havre fra, er det det samme som at sætte foderet op.

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 27-01-06 13:37

Tak for svaret KSGP.