/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Program til at klippe i film
Fra : H2
Vist : 514 gange
200 point
Dato : 10-10-05 09:52

Hej

Jeg mangler er lille program der kan tage en video clip og dele over i 2 filer som man nomal kan på en DVD / HD optager.

Henrik

PS: helst en gratis program

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 10-10-05 09:57

hej - jeg har et program der hedder video splitter og video fixer, men det er til pc-filer - avi, mpeg etc..... kan du bruge det?

Kommentar
Fra : H2

Dato : 10-10-05 10:15

De ligger i DAT filer men kan vel konvateres.
Hvor kan jeg finde programmererne

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 10-10-05 11:18

- har programmerne via emule...
- prøv at søg i andre spørgsmål på kandu.dk - der kan du sikkert også få links til nogen programmer, der er større og bedre - og som måske også kan tage dat-filer direkte -