/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Det Bedste Dvd Program ??
Fra : 10.Totti
Vist : 263 gange
60 point
Dato : 09-10-05 20:51

skal bruge den aller bedste dvd afspiller til com....det må gerne være et stort et som kan købes over nettet

plus jeg også mangler et program der kan lave divx om til en fil som kan ses på dvd afspillere... ( mener typen heder VCD)

på forhånd tak

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 09-10-05 21:19

Et program som kan det hele er Videostudio 9. Se: http://www.ulead.com/vs/trial.htm

Der kan købes en ekstra feature som gør at du kan redigere MP4, Divx og som kan konvereret til VOB-filer på DVD.

Bemærk at du ikke kan prøve den ekstra feature med MP4/divx før du køber vidiostudio.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 10-10-05 12:55

hvad med windvd eller powerdvd, det er jo det der fælger med de fleste dvd-drev, og de virker ganske fint.

Med hensyn til et video konvertering program, kan du hente det der hedder "Ashampoo movie shrink and burn", som kan konvertere alle formater om til dvd eller vcd i et snuptag. Tag et kig på deres side http://www.ashampoo.com/frontend/homepage/php/index.php?session_langid=2 der er sikkert noget der kan bruges.