/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Put & Take
Fra : Nuserpigen
Vist : 574 gange
100 point
Dato : 26-10-02 17:15

Hejsa
Nogen der kender nogle gode steder i Nordjylland? (Mellem Skagen og Ålborg)
På forhånd tak
Qnuz Nuserpigen

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 100 point
Dato : 26-10-02 19:14
Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 26-10-02 22:11

Hej Rellom
Tak for svaret
Qnuz Nuserpigen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-10-02 06:18

"Nuserpigen" <Nuserpigen.news@kandu.dk> wrote in message
news:fayu9.178589$Qk5.6281808@news010.worldonline.dk...
> Hejsa
> Nogen der kender nogle gode steder i Nordjylland? (Mellem Skagen og
> Ålborg)
>
Serritslev ved Brønderslev er glimrende. Den ligger cirka 5 minutters kørsel
nordpå fra Brønderslev mod Hjørring. Lige ved rastepladsen drejer du til
venstre - der er skiltet.

/Lars

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-10-02 18:11

jeg kan anbefale blokhus fiksepark det er ret stor med 3 gode søer

"Nuserpigen" <Nuserpigen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:fayu9.178589$Qk5.6281808@news010.worldonline.dk...
> Hejsa
> Nogen der kender nogle gode steder i Nordjylland? (Mellem Skagen og
> Ålborg)
> På forhånd tak
> Qnuz Nuserpigen
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-10-02 18:52

"Nuserpigen" <Nuserpigen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:fayu9.178589$Qk5.6281808@news010.worldonline.dk...
> Nogen der kender nogle gode steder i Nordjylland? (Mellem Skagen og
> Ålborg)

Ja er du tovli Nuserpige.
Blokhus Fiskepark er et vidunderligt sted. Adressen er: Kvorupvej 89, 9490
Pandrup.
Du kan også finde det på http://home1.inet.tele.dk/e-ploug
Knæk og bræk,
K-C

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 18-11-02 23:50

Blokhus Fiskepark var ikke nogen specielt god park....det var bare et en masse græs i et vandhul.....
Nogle der kender nogle nogle GODE steder??

Kommentar
Fra : sjovermedhat

Dato : 06-05-03 11:57

der er også store restrup fiskesø ved store restrup tæt på Aalborg

Kommentar
Fra : havbasse

Dato : 11-05-03 09:13

Du kan jo prøve Søttrup fiskepark eller Himmerland fiskepark eller den hel tredje nemlig Nørholm fiskepark. Jeg har haft held ved dem alle.

Havbasse.