/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Mapper i frontpage 2003
Fra : nusnus
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 09-10-05 11:30

Jeg er ved at lave min juleside i frontpage, og har det problem at jeg ikke oprettede mapper til de forskellige ting på siden, inden jeg lavede de forskellige sider.

Det er noget uoverskueligt.

Kan jeg oprette mapper nu, og ligge de forskellige ting i, uden at de forsvinder på siderne?

og er der nogle ting jeg skal være opmærksom på?

Nusnus

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 09-10-05 12:09

Hvis du anvender Frontpage udgivelse vil tingene blive retter når du udgviver Web så det du kan/skal gøre er, at oprette mappen i FrontPage og bagefter kan du ved at anvende visning af Mappeliste trække eller klip og indsæt på den måde vil programmet registrere dine ændringer og når programmet så fortæller at der er link til komponenterne så skal du bare sige ja til at lade FrontPage om at rette. På den måde går det let og smertefrit, men har du fremmede komponenter inde skal du muligvis rette manuelt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-05 15:25

Og du har vel lavet og gemt et websted på din egen comp først.
Har du ikke det så kan det nås endnu.................og så importere.

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 10-10-05 16:44

Tak for svaret BjarneD.