/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
skabelon logbog
Fra : meyerbeyer
Vist : 3896 gange
100 point
Dato : 09-10-05 07:49

Er der nogle der ved hvor man kan finde en skabelon til logbog på nettet. Jeg skal skrive en logbog men mangler lidt inspiration tænkte at man måske kunne finde en flot tom skabelon ligesom i office pakken, som man kan downloade

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-10-05 08:21

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-19,GGLD:en&q=skabelon+til+logbog

nu ville det jo være rart at vide til hvad, det er jo rimelig væsentlig.

'Det link jeg har lagt, der er de 2 øverste eksempler, når den spørger efter brugernavn osv. så trykker du bare ok, så åbner det i word.

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 09-10-05 08:35

Jeg er i praktik og skal skrive om det

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-10-05 08:43

bedste foreslag er det med google.