/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Humax reciver 5350
Fra : futze
Vist : 678 gange
50 point
Dato : 08-10-05 18:25

Er der hjælp vedr. den nye software fra Sirius2.
Den skal hedde OVC 2.07.00.
Min Humax vil ikke opdaterer over Sateliten. Den viser Loch og derefter Fail.
Jeg har ikke noget signal Styrke og ikke noget Signal Kvalitet. De viser begge 0 %
Men i kanal status og Viasat søgning er der 40% Styrke og 70 i Kvalitet.
Håber på hjælp
futze

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 08-10-05 18:42

Jeg har en tilsvarende receiver, Humax 5350 og jeg opdaterede i sidste uge, jeg havde ingen problemer. Kan du se nogle af de kanaler der er på Sirius? Hvis ikke vil jeg tro din LNB enten er defekt eller ude af justering.

Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : futze

Dato : 08-10-05 22:46

Hej fleng
Jeg har ikke noget Viasatkort endnu, men kan se Sirius Chanel,og Viasat skal have et system nr. fra Humaxen under Menu Indformationer og Modtager Status.Det er dette nr jeg mangler for at kunne få tilsendt et kort, og derfor skal have den nye software ind. Hvad hedder den software du fik lagt ind, og hvor mange % er din styrke og kvalitet på når du henter software.
hilsen
futze

Accepteret svar
Fra : fleng

Modtaget 25 point
Dato : 08-10-05 23:01

den har softw. ver. OVC 2.07.00 1 juli 2004 + den har et 11 cifret kontrolnummer
der er ca. 67 % i styrke

Kommentar
Fra : futze

Dato : 08-10-05 23:31

Ja det sku lige den jeg skal have ned, men det er underligt at der ikke er noget signal under punktet updaterer ny software. Når jeg har signalet under modtagerens status, samt under Viasat Søgning.
Måske er det den software jeg har i reciveren idag der spærre for updatering.

Kommentar
Fra : futze

Dato : 08-10-05 23:34

Du skulle ikke have softwaren på din PC så kan jeg overfører den ad den vej, med rs232 cabel.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 09-10-05 00:18

Her er adressen på humax.
http://www.humaxdigital.com/hcsa/download/products/others.asp

jeg har også en file derfra, jeg har ikke brugt den men måske er det den du mangler

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 09-10-05 00:20

du skal måske registreres for at du kan komme derind

Kommentar
Fra : futze

Dato : 09-10-05 07:17

Jeg har registreret mig på Humax siden , men den software jeg søger har jeg svært ved at finde.
Jeg har programmet til at downloade fra pc til humaxen.
Kan du sige mig hvor den ligger og hedder.
Hvis du har softwaren OVC2.07.00 på din pc,kan du få min mail adresse.
Pfh tak
futze

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 09-10-05 10:10

Hej futze min tl er 97 40 34 36

Godkendelse af svar
Fra : futze

Dato : 24-01-06 07:31

Tak for svaret fleng.