/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
IP adresse i Danmark
Fra : kasperbs
Vist : 455 gange
240 point
Dato : 08-10-05 00:47

Hejsa Jeg bor for tiden i England, og bruger Sputnik til at se dansk tv. Desværre er film og landskamp kun tilrådighed hvis man bor i Danmark. Derfor ville jeg høre om nogen vidste om jeg måske kan udgive mig for at være i DK, ved hjælp af en anden IP eller sådan noget. Har hørt noget om at man kan bruge en Proxy server til det, men aner ikke hvad det er. er der nogen der ved om sådan noget kan lade sig gøre?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 08-10-05 01:04

http://www.proxy4free.com/page1.html her kan du finde nogle danske server.
Men det vil gøre din forbindelse utrolig langsom detsvære.

Kommentar
Fra : kasperbs

Dato : 09-10-05 14:15

Ok men hvordan sætter man op sådan at jeg køre over en proxy server... er der et program eller sådan noget?