/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
nye lyde til midikeyboard
Fra : thbala
Vist : 600 gange
200 point
Dato : 07-10-05 23:00

jeg søger nogle mere realistiske lyde til mit midikeyboard hvis det kan lade sig gøre.. som det er nu er der vist 128 forskellige instrumenter men kan det ikke lade sig gøre at få bedre lyde når man spiller (ikke nødvendigvis midi, bare det virker med keyboardet)

på forhånd tak

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 07-10-05 23:09

Hvad hedder dit midikeyboard og er der drev i o.v.s og vilken type rytmer kunne du tænke dig.
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 07-10-05 23:13

det er et forholdsvist gammelt leyboard der kun kan spille gennem computeren..
det hedder:
Target
Sound-line
TRG-MK10

men kan det bruges til noget.. går ud fra det er anden software til computeren jeg skal have fat i

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 07-10-05 23:20

Jeg troede det var et du sad og spillede på for at hygge dig altså en en helt anden type
så der kan jeg ikke hjælpe dig.
Mvh Robert

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 200 point
Dato : 08-10-05 09:37

Hej thbala,

som du skriver kan dit keyboard kun spille gennem computeren. - Det er ikke keyboardet som skaber lyden.
Det betyder også, at du kan købe et løst midi lyd modul, som du kan slutte til dit keyboard eller et udvidelsesmodul til din computer:
- prøv at kigge hos Aage Jensen http://www.aage.dk/
eller Indigo http://www.indigo2.dk

Mvh
Ivan

Godkendelse af svar
Fra : thbala

Dato : 24-01-06 14:51

Tak for svaret IBM760.