/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Rengøring af ruskindssko?
Fra : wezzler
Vist : 5800 gange
100 point
Dato : 07-10-05 10:19

Mine sko er været et overfyldt sted, hvor der er blev jokket på dem og derfor er de godt beskidte.... Hvordan får man det væk?????

Kan man godt bruge alm. sæbe uden at ødelægge skoene?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-05 10:23

Du kan dampe dem... du fylder en kedel med vand, når der så kommer damp ud af tutten, holder du dine sko ud for, men pas på du ikke skolder der!!!, så kan du med en børste, få snavset af

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 07-10-05 10:31

Er du sikker på det er ruskind ??? (meget ligner jo uden at være det)

Men:
http://www.hrsko.dk/skopleje_kap3.htm

http://www.gode-raad.dk/debat/read.php?f=48&i=117&t=111

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-05 11:10

Kan du efter de ovenstående metoder stadig ikke få dine sko pæne? Så er der altid den mulighed at farve dem sorte med narvsværte. Lade dem tørre og så give dem en omgang silikonespray.

Du har nu et par pæne sorte sko

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 13-11-05 13:01

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk