/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
viruser
Fra : jespertamm
Vist : 1970 gange
200 point
Dato : 06-10-05 17:57

hvad gør man hvis man ikke kan komme af med en virus den kan ikke komme i karentæne eller blive slettet HJÆLP

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 06-10-05 18:18

Du må prøve med et andet virusprogram. www.arlet.dk www.virusfri.nu

Underligt fitness spørgsmål, jeg tror du får flere svar ved at stille spørgsmålet i den rigtige kategori

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-10-05 18:49

Prøv og kør en System restore.
kan næste altid rede det.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 200 point
Dato : 06-10-05 19:05

Hejsa

Først går du ind i dine mappeinstillinger-find den i dit kontrolpanel-og klikker på fanen vis
Her fjerner du fluebenet fra
Skjul beskyttet operationsfiler
Skjul filtypenavne fra kendte filtyper
Og sætter et flueben i – vis skjulte filer og mapper

Så højreklikker du på denne computer-vælg egenskaber-gå i fanen systemgendannelse-og deaktiver systemgendannelse på alle drev (sæt et flueben)

Så henter du denne virusscanner

http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Så genstarter du i fejlsikret tilstand(klik gentagne gange på f8)
Når den er startet op i fejlsikret tilstand-så køre du lige en tur med den scanner som du har hentet- Aktiver det hele i opsætningen derinde, så den kan skanne alt igennem.væbn dig med tålmodighed det kan godt tage fra 1 til 2 timer afhængig af hvor meget du har på din pc

Når den er færdig genstarter du normalt-aktiver din systemgendannelse og sæt dine mappeinstillinger tilbage igen.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : gumuk

Dato : 06-10-05 21:48

hej
gå på nettet
http://housecall.trendmicro.com/
hvis det er en virus og ikke en spyware
her kan du lave et scan af din pc online , er altid opdateret til at finde de seneste viruser
mvh
gumuk

Kommentar
Fra : dk.betjenten

Dato : 06-10-05 23:21

Hej jespertamm
Du bør lytte til Briani´s gode råd, så får du løst dine problemer - vend tilbage når det er gennemført, så bliver du også hjulpet færdig - Briani er ekspert
hilsen

Kommentar
Fra : gumuk

Dato : 06-10-05 23:47

jeg syntes ikke at man skal deaktiver systemgendannelse ,så er der ikke nogle muligheder til at vende tilbage til det du havde før
men lad os se
vi lære jo hele tiden
mvh gumuk

Kommentar
Fra : gumuk

Dato : 06-10-05 23:52

Når den er færdig genstarter du normalt-aktiver din systemgendannelse
??? den er jo deaktiveret??????????

Kommentar
Fra : gumuk

Dato : 06-10-05 23:58

lad da ham prøve først housecall først og se om det løser problemet
mvh gumuk

Kommentar
Fra : _kmh.

Dato : 09-10-05 12:42

gumuk -> hvis han ikke deaktiverer systemgendannelse, så "gemmer" han jo bare sit "snavs" ved en evt. gendannelse.

Godkendelse af svar
Fra : jespertamm

Dato : 12-04-06 19:50

Tak for svaret briani.