/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Venner For Altid
Fra : jepser30
Vist : 546 gange
50 point
Dato : 06-10-05 13:38

Er der nogen der ved om man kan købe filmen Venner For Altid nogen steder? Filmen er fra 1987 og har Morten Stig Christensen i en af hovedrollerne.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 14:27

Beklager - den er aldrig udsendt på film (altså VHS/DVD). Men hvis du gerne vil se den igen, bliver den vist på bøsse- og lesbisk filmfestivallen i København (onsdag 26.10. kl. 21.45 i Cinemateket), og du kan også leje den i følge landsforeningen for bøsser og lesbiske: http://www.lbl.dk/index.php?id=45

Minuttal: 94 minutter

VHS: Nej
DVD: Nej
Censur: A
Biograf premiere:
6. februar 1987, Palads, Delta, Cinema 1-8, Lyngby, Bio (Næstved), Fønix (Odense), Lido (Vejle), Bio (Herning), Fotorama (Viborg), Folketeatret (Århus), Bio 5 (Aalborg)

Vist i tv:
DR1: 25.12.1988, 12.01.1989, 12.04.1989, 30.04.1989
TV Bio+: 21.10.2000, 22.10.2000, 10.12.2000, 31.12.2000

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-10-05 14:36

Ifløge linket, har den været udgivet på VHS, men desværre kan jeg ikke finde den

http://www.danskefilm.dk/index2.html

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 60 point
Dato : 06-10-05 14:58

http://www.filmidanmark.dk/spillefilm/venner_for_altid.htm

Filmen er kun lavet som spillefilm, og ikke udgivet på VHS.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-10-05 15:12

Forfatter: Dorte
Dato: 20-09-05 17:59

Jeg søger denne film...... er det dig der kan hjælpe mig?

Hilsen
Dorte.

Svar på dette indlæg

Re: Venner for altid
Forfatter: Bjørn Borg
Dato: 22-09-05 17:28

Jeg har den på VHS,optaget for nogle siden fra TV Bio plus,som sendte mange danske film.
Ellers har jeg ikke set den nogen steder.

Venligst en Bjørn Borg fan.

er fra dette link
http://www.danskefilm.dk/index2.html du skal åbenbart selv surfe rundt på den side, for det jeg fandt i mit første link kommer ikke frem, uden at der bliver søgt. I linket er der også en debat,om filmen

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-10-05 15:18

Nordsted - det er jo åbenart en privat som har optaget den på VHSvideo fra TV.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-10-05 15:20

vil.du.... ja lige i denne omtale, men i deres debat forum, er den også omtalt som vhs, og der syntes jeg ikke det ser ud til at være sådan noget pirat noget

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-10-05 15:27

- men som du kan seøverst, så har erling jo besvaret spørgsmålet, endda til fulde, det er tydeligt at han ved hvad han skriver om, han beklager men pointerer at filmen ikke er udgiver på VHS (eller DVD for den sags skyld).

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-10-05 15:50

vil.du,... ja jeg kan godt se, at erling er kommet med et godt svar, der er godt nok en tidsforskel på hans og mit svar, men det var fordi, jeg sad og ledte, og jeg opdaterede ikke før jeg sendte mit svar.

Godkendelse af svar
Fra : jepser30

Dato : 06-10-05 16:25

Tak for svaret ampere.