/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Pariserne er gået helt amok over en ny a~
Fra : Mille35
Vist : 730 gange
100 point
Dato : 06-10-05 07:34

Har lige læst om dette nye rynkecrem ! Er der ikke nogen af jer der kender det ?
http://www.skinstore.com/store/category.asp?catID=2155

Hippe strækmærkecremer

Pariserne er gået helt amok over en ny antirynkecreme. Det er der ikke noget unaturligt i, bortset fra at omtalte creme er strækmærkecremen Strivectin, som jo er beregnet til - ja, strækmærker. Ved en misforståelse ved lanceringen brugte en række forbrugere den i ansigtet, og fandt ud af, at den har en fantastisk virkning mod rynker. Og nu er cremen nærmest ikke til at opdrive nogen steder.

Strivectin fås bl.a. i Frankrig, Storbritannien og USA, men ikke herhjemme
http://gomorgen.tv2.dk/article.php?id=2671377

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 06-10-05 07:48

Dygtig markedsføring

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 13:30

Det må man sige, ja - og havde de tabt lidt på brysterne, var de sikkert også vokset explosivt

Accepteret svar
Fra : Axelise

Modtaget 100 point
Dato : 24-10-05 17:35

Den var god,erling!
Tør slet ikke tænke på, hvad der var sket, hvis en mand var kommet til at smøre lidt på sin ...

Kommentar
Fra : vombatsi

Dato : 11-11-05 07:50

nåh heldigvis den var gennemskuet

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 11-01-06 11:37

Tak for svaret Axelise.