/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Google - blacklistning af underside ?
Fra : AndersFogh
Vist : 271 gange
50 point
Dato : 04-10-05 13:38

Jeg har lavet en hjemmeside, hvor en af mine undersider ikke kommer frem på relevante søgeord i Google. Siden er blevet indekseret af Google, og den kommer kun frem, hvis jeg kopier en hel tekststreng over i Google. Der er ikke problemer med øvrige sider, og siden er også bygget søgemaskinevenligt op. Ved en fejl kom jeg i starten til, at skrive et af søgeordene i titlen to gange - jeg har sidenhen fjernet det ene af søgeordene. Kan Google have straffet mig, fordi det måske virkede som om jeg ville snyde mig til en højere placering. Hvis den pågældende underside er blevet blacklistet, hvad kan jeg så gøre for at rette op på problemet ?

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 04-10-05 14:11

Har du prøvet at ændre filnavnet?
feks fra
"underside.filtype" -> "underside1.filtype"
Det er bare en tanke
og måske ændre titlen i samme slag.. kunne ikke forestille mig at google kan genkende den side så
->Brommi

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-10-05 14:31

Du er sg* snedig Brommi!!!
Det er ikke altid formålstjenlig, at få indexseret alle siderne. Ofte er det ønskeligt at den besøgende starter på INDEX siden.