/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Usb fungerer ikke
Fra : Cartman
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 03-10-05 12:13

Hej. Medens jeg overførte billeder fra min SE700 via MSI dongle stoppede alt usb med at virke. Jeg fandt et gendannelsespunkt og alt virker igen. Hvorfor skete det?
Jeg har mus, dongel, extern hd og scanner tilsluttet. Jeg har en ekstra strømforsyning ,men den bruger jeg ikke. Der har aldrig været problemer før. Kan nogen løse gåden??
Hilsen Cartman

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 110 point
Dato : 03-10-05 12:19

Hej
Prøv at gå ind i start/kontrolpanel/administration/logbog
Der ligger oplysninger.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 03-10-05 12:36

Det kan have været strømforbruget, der har været for højt-max. på usb er samlet 500mA

Godkendelse af svar
Fra : Cartman

Dato : 03-10-05 17:57

Tak for svaret smxxx.
Nu er jeg ikke noget pcgeni, jeg har fundet dette: Advarsel: Registreringsdatabasen for brugeren xxxxxxxxxxblev gemt, da et program eller en tjeneste brugte den, da der blev logget af. Den hukommelse, der blev brugt af brugerens registreringsdatabase, er ikke frigjort. Registreringsdatabasen fjernes, når den ikke længere er i brug.

Det skyldes i de fleste tilfælde tjenester, der kører som brugerkonto. Forsøg at konfigurere tjenesterne til at køre i enten kontoen LocalService eller NetworkService.

Fejl: Sessionsstatus for gældende politikindstilling kunne ikke logføres. Et forsøg på at oprette forbindelse til WMI mislykkedes. Logføring for gældende politikindstilling udføres ikke længere for denne politiks program.

Til peet49. Jeg brugte på det tidspunkt kun min dongle, så det var vel ikke et strømproblem eller???
Hilsen Cartman

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 03-10-05 19:22

Hej takker,
Har intet med strøm at gøre.
Nærmest, at du har lukket dit program før du var færdig.
Da der står

<<<<<<da et program eller en tjeneste brugte den, da der blev logget af. Den hukommelse, der blev brugt af brugerens registreringsdatabase, er ikke frigjort. <<<<<<<<<<<<<<

Prøv en diskoprydning, diskfragmentering.
Bagefter chkdsk/f kræver genstart.
Eller sfc/scannow husk at sætte din cd i drevet,,,,,,,,,, kræver muligvis helt nye opdateringer, da den geninstallere orriginale filer, du muligvis har slettet, SÅ PAS PÅ.

Kommentar
Fra : Cartman

Dato : 04-10-05 14:11

Hej smxx
Tak for rådet, men alt er o.k. nu.
Hilsen Cartman