/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
E-Mailadresser
Fra : 1249
Vist : 610 gange
170 point
Dato : 02-10-05 15:36

Hej alle
Jeg har flere gange haft behov for ar finde personers E-Mailadresse, endnu er det aldrig lykkedes, selv om jeg har haft navn og adrese som søgegrundlag, naturligvis også vidende om, at der findes en E-Mailadresse hos den jeg søger.
Jeg en sikker på, at der iblandt jer findes en eller flere, som kender svaret på, hvor denne søgemulighed findes på internettet, jeg har selv forsøgt, men uden held.

På forhånd tak.
m.v.h.

Accepteret svar
Fra : surfsusan

Modtaget 180 point
Dato : 02-10-05 15:39

Der findes en her http://www.epost.dk ..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-05 15:49

Det er lidt ligesom med telefonnumre - du kan kun finde dem der selv vil findes.
Fordi du opretter en emailadresse bliver den ikke automatisk lagt ud nogen steder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-05 15:50

PS.

Prøvede lige epost - jeg har 6 TDCadresser men ingen af dem kommer op.

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 02-10-05 15:55

Måske har de ikke ønsket at deres emailadresse er kendt. Det gør man når man opretter den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-10-05 16:20

På grund af al den spam er vi mange som ikke lægger E-mail adresser ud til offentlig brug.
Men det er da trist hvis man lige skal bruge en adresse/glemt den.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 02-10-05 16:34

Problemet med email kataloger på nettet er, at brugerne selv skal tilmelde sig

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-10-05 21:49

Det er ligesom at have hemmeligt telefonnummer. Det vælger du selv.

Du skal også selv vælge, at andre kan finde/se din mail adresse.

Personligt er jeg glad for min er hemmelig.

Godkendelse af svar
Fra : 1249

Dato : 02-10-05 22:51

Tak for svaret surfsusan.
Jeg har haft åbnet, det åbner ihvertfald mulighed for at finde de mail adresser jeg kan få brug for hos TDC.

m.v.h.