/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Spejlvend
Fra : Lionje
Vist : 3635 gange
100 point
Dato : 02-10-05 14:18

Hvordan spejlvender man et billede eller et valgt område i Photoshop 7.0. Jeg kan ikke finde ud af det men nægter at tro, det ikke kan lade sig gøre. Venlig hilsen jørn

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 110 point
Dato : 02-10-05 14:31

hele billedet: Image -> Rotate Canvas -> Flip horisontalt eller vertikalt
del af billede: Marker din del af billedet -> og træk i et af sidehåndtagene

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 02-10-05 14:33

eller del af billede:
marker del af billedet -> Edit -> Transform -> Flip ..

Godkendelse af svar
Fra : Lionje

Dato : 02-10-05 16:02

Mange tak for svaret hcma.
Den kommando har jeg helt overset og der findes ikke noget i vejledn. der hedder spejlvend.
venlig hilsen jørn