/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
oppustelig ammepude
Fra : safarisari
Vist : 2762 gange
40 point
Dato : 01-10-05 10:36

Hvor køber man en oppustelig ammepude??

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-10-05 10:39

Givetvis i Jaelsøe eller BabySam f.eks....

Kommentar
Fra : safarisari

Dato : 01-10-05 10:42

har ikke været heldig så da babysam ikke har den ved ikke med jaelsøe der ikke sådan en forretning hvor jeg bor

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-10-05 10:43

prøv at ringe til BabyDan (www.babydan.dk) - måske de kan hjælpe så?

Kommentar
Fra : safarisari

Dato : 01-10-05 10:45

mange tak!! kender du evt. noget til kvaliteten af en sådan pude??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 10:49

safarisari - det er ikke altid lykken med de oppustelige ammepuder da det tager lang tid at puste dem op - o g det passer måske ikke lige babyen - tænk dig godt om før du køber den - jeg kender flere der har haft en - og kun brugt den få gange og derpå VÆK med den

Kommentar
Fra : safarisari

Dato : 01-10-05 10:55

det vil jeg gøre-men ville gerne studere den "in real life" bare fordi jeg ikke troede de fandtes!!

Kommentar
Fra : safarisari

Dato : 01-10-05 10:55

det vil jeg gøre-men ville gerne studere den "in real life" bare fordi jeg ikke troede de fandtes!!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-10-05 10:55

Næ - jeg er jo mand Men vi havde en oppustelig ammedims for mange år siden (aner ikke hvor vi egentlig fik den fra).....men endte hurtigt med altid at bruge en almindelig een af slagsen. Vi havde den med når vi var "ude i byen" da det skulle være smart og ikke fylde noget (vi havde ikke bil) - men det var sq lidt besværligt i længden - hvem tror du der skulle puste?....

Kommentar
Fra : safarisari

Dato : 01-10-05 10:56

hov!!

Hved du lidt mere specifikt hvor det er muligt??
tak

Kommentar
Fra : safarisari

Dato : 01-10-05 10:58

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 11:02

http://www.kandu.dk/dk/tip/4615

men lidt fikst at blot rulle et blødt tæppe eller lign med en ble over - selv engangsbleer er fortræffelige

hvor meget har man egentlig brug for en ammepude ????

Kommentar
Fra : 25

Dato : 01-10-05 11:51

Jeg har aldrig brugt ammepude og har da ammet 3 børn, jeg syntes man kan købe for mange ting, det er så nemt at bruge sine penge, et tæppe eller lille ble, babyhåndklæde er fuld ud lige så godt.

Kommentar
Fra : safarisari

Dato : 01-10-05 12:29

jeg bruger den heller ikke da jeg også finder det lettere uden det er af helt andre årsager at jeg ville fnde en sådan pude!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 14:14

IHHHH du kan da ikke bare lade være med at fortælle til hvad (nysgerrig smiley her)

Kommentar
Fra : 25

Dato : 01-10-05 17:39

Hvad er så årsagen et væddemål?

Kommentar
Fra : 25

Dato : 01-10-05 17:40

Hvad er så årsagen et væddemål?

Kommentar
Fra : 25

Dato : 01-10-05 17:40

Hvad er så årsagen et væddemål?

Kommentar
Fra : maafrandsen

Dato : 01-10-05 23:04

Jeg har faktisk fået fortalt at en ammepude kan stresse barnet, da den faktisk larmer en del (selvfølgelig ik den oppustelige-som jeg så ik har hørt om før)
Jeg har arvet en meget stor ammepude, men fik af min jordemoder fortalt at en dyne eller lign. er bedre, hun gav mig det råd at gå hjem og prøve at ligge øret ned til puden og så prøve at "putte" på den.... hun har ret.. den knitre ved den mindste lyd......

Kommentar
Fra : safarisari

Dato : 03-10-05 08:33

Ja det er et væddemål og noget andet som ikke er helt klart endnu!! Det var også på det grundlag at jeg stoppede med at bruge min ammepude alvorlig larm prøv lige at spise med en jetjager i øret!!

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 40 point
Dato : 03-10-05 08:54

lige sådan - du kan købe en oppustelig ammepude i ikea - af alle steder
http://www.ungmor.dk/modules.php?op=modload&name=XForum&file=viewthread&tid=6935
lidt nede på siden i et indlæg

Kommentar
Fra : safarisari

Dato : 10-10-05 14:06

Takker for alle tipsne

Godkendelse af svar
Fra : safarisari

Dato : 10-10-05 14:14

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-10-05 21:45

selvtak - og iiiiiiiiiiiih hvor er jeg nysgerrig på hvad et væddemål der drejer sig om en ammepude går ud på - hahaha