/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Søge-program
Fra : CrayC
Vist : 262 gange
50 point
Dato : 01-10-05 00:22

Jeg leder efter et program der gør mig i stand til at kigge "bag" en hjemmeside. Altså få en liste over alt hvad der ligger på et givent domæne (der ikke kræver login, selvfølgelig), uanset om det er linket fra hjemmesiden eller ej.

Findes den slags?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 01:07

Et sådant program findes ikke. Du kan ikke hente et helt domænes indhold ....så skal du i hvertfald vide hvor filerne ligger og have de fornødne tilgangsrettigheder

..selvom der er nogen der påstår det modsatte : http://www.surfoffline.com/

Mange af de sider du ser på nettet er dynamisk genereret af serverside scripts. Dvs. du ser/henter først koden på siden, når du besøger den og denne kode 'eksisterer ikke ellers

</MOLOKYLE>