/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Pik størrelse
Fra : davido
Vist : 6250 gange
25 point
Dato : 30-09-05 21:56

Jeg er en fyr som er vild med lang pik da jeg selv har en ok størrelse pik. men er der nogen hjemme sider hvor man kan se kæmpe pik? jeg har en på 19cm er det normalt? Og jeg har set nogen 21 cm men findes der større end det, og hvor?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 30-09-05 22:06

Hej.
Bare vær glad, hvis den er større i oprejst,end.
SÅ er der ikke noget galt,
Tror mange PIGER herinde ville sige flot mål, måske for stor til helt unge "uerfarne" piger men virker den efter hensigten. Så er det vel iorden. Min er 1 cm mindre, og den virker, som den skal.
Det er ikke størrelsen, men gørelsen.
Tænk på din partner.
Har set nogle på over en ½ m, men ville da nødig, rende rundt med sådan en samfundshjælper...
mvh

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-09-05 22:08
Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 25 point
Dato : 30-09-05 22:08
Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 30-09-05 22:22

Heller ikke overdrive,,,,,,,,,,,,,,VEL////////// he/he
godt den brændes/fyres af...
mvh

Kommentar
Fra : iah

Dato : 30-09-05 22:43

Tjek lige dette link... http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=24747&c=28&s=dd&p=1&PHPSESSID=2d8bb3bd19df71eedefe202c852a542f
den er ikke bare stor næh den er "kolonorm stor"

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 30-09-05 22:59

Lidt af en tæppebanker,,,har set dem større,,,men til hvilken NYTTE, har du hest derhjemme.
Ville gerne være fri, for den,,,
Men, endnu en sexfixeret person, der har problemer.
Gå til en læge.
Dit lem er beregnet til at parre sig med, ikke til offentlig fremvisning.
Medmindre du vil lave PORNOFILM.
mvh

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 30-09-05 23:34

http://www.tigerpumping.com/gallerie...sviews001.html

http://www.tigerpumping.com/gallerie...le/hetero.html[/QUOT

Der er et par link, det ene viser kun store testikler, det andet, også nogle store erm...... tissemænd

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 30-09-05 23:40

PS men det er jo snyd på de sider jeg linker til

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 30-09-05 23:47

Ja..........
Der er ihvertidfælde noget at se haha
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
mvh
Kig på profilen, der er en der tager gas på ???????????

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 30-09-05 23:47

Ja..........
Der er ihvertidfælde ikke, noget at se haha
hvor er siden henne.......
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
mvh
Kig på profilen, der er en der tager gas på ???????????

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 01-10-05 02:50

Nå, mine link virkede åbenbart ikke... hmm...
prøver lige igen

http://www.tigerpumping.com/index.html

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 01-10-05 05:05

FY for den DA.
Kan damer lide ´ det
mvh

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 01-10-05 05:09

nogle kan vel ???
tror faktisk mest det er en side for homoseksuelle mænd :)
men man kan også få vaccum dimsen til piger, dog ligner det mest en køns sygdom når de bruger den :S
Det der undre mig er blot, mon ikke der kan gå kold brand i skidte ?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 01-10-05 05:57

Trine08

Godt ORD igen,,,,,,,What a way to go...........

Kommentar
Fra : davido

Dato : 01-10-05 14:45

Iah ..........Ham neger der har ornlig pik er den ikke meget stor??? og det er altid neger der har kæmpe pik

Kommentar
Fra : iah

Dato : 01-10-05 16:02

Tja "davido" jeg ville nu betakke mig for at være udstyret på den måde - neger eller ej...

Det kan jo næsten ikke undgås at give problemer for den stakkels mand hvis han pludselig får erektion på et ubelejliget tidspunkt, eller hvis han går hen og snubler i snabelen!

Kommentar
Fra : davido

Dato : 01-10-05 16:58

Er der flere links til dene slags?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 01-10-05 17:04

davido< har du trykket der hvor der står Galleries ? ude i venstre side.
Så for du en billede sektion over hver måned, det sidste laaaaange stykke tid.
Eller under pumper profiles: http://www.tigerpumping.com/galleries/pumperprofiles.html

Tror i ikke der kan gå kold brænd i skidet ?

Kommentar
Fra : davido

Dato : 01-10-05 17:35

ja men det er noget der ligner en handicap!!!

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 01-10-05 18:37

Ja, det er næsten for meget af det gode.
Men mon ikke det er med mænd som det var med kvinder dengang silikone brysterne kom frem. Lige nu er det en dille, og det gælder blot om at havde den største af den største. Med tiden går det nok mere i sig selv igen.

Kommentar
Fra : dannS

Dato : 01-10-05 19:49

Her ser det ud til at være gået helt i sig selv:
http://www.enwhore.com/movie/1108-Howard_Sterns_Small_Penis_Competion.html

Kommentar
Fra : davido

Dato : 01-10-05 20:30

oh nej den er slem

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 01-10-05 23:15

hehe,,,stakler. Så kan man sige hvad man vil (det er ikke størelsen, men gørelsen) det der må ikke være sjovt.
Nu kune jeg så ikke høre hvad de sagde i indslaget, da jeg pt ingen højtaler har......

Kommentar
Fra : smartpants2

Dato : 10-10-05 11:15

19 cm er pænt stort. Til sammenligning er min 13 cm, men kan godt godt være lidt i underkanten nogengange. Mange piger tænder på pikke der er store min 17-18 cm.

Kommentar
Fra : smartpants2

Dato : 10-10-05 11:15

19 cm er pænt stort. Til sammenligning er min 13 cm, men kan godt godt være lidt i underkanten nogengange. Mange piger tænder på pikke der er store min 17-18 cm.

Kommentar
Fra : davido

Dato : 14-10-05 19:33

ER her flere med gode links????

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 20-10-05 16:16

Kommentar
Fra : lars.llp

Dato : 02-01-06 09:34
Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 22-01-06 13:09
Godkendelse af svar
Fra : davido

Dato : 22-01-06 15:04

Tak for svaret CarstenGP.