/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
højtalerkabinet mission 770
Fra : ds23
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 29-09-05 19:27

Bashøjtalerne er defekte i mine kabinetter (mission 770).
Kan det betale sig at købe nye, eller skal der skiftes ud med
andre (nye) komp. kabinetter?
Kan man købe nye bashøjtalerer til mission og hvad koster det,
og hvor kan man købe dem?
/steen b.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 29-09-05 19:53

Ifølge mission's hjemme side er den danske forhandler: http://www.ifore.nu/

Selv om Mission 770 var gode højtalere (for 15 år siden?) kan det næppe betale sig at købe nye enheder til dem.

Kommentar
Fra : moira

Dato : 29-09-05 23:25

Jeg vil bestemt ikke råde dig til at købe et par bas enheder. Det kan simpelthen ikke betale sig. Men hvis du er glad for mission højtalere kan det da godt være jeg evt. vil sælge mine mission 734....

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 30-09-05 15:17

Tak for svar
Det ser ikke godt ud!
Jeg har været meget glad for 77o érne, med hvad skal der
til i dag, for at få samme "lyd"?
Størelsen af kabinet skal være omkring H 470m/m B 250m/m
d 270m/m.
Det ender vel også jeg må skifte min denon dra 365, denon dcd
595, nad 613 cassette 6c3, dual 510. ud.
Men er der nogle gode råd til erstatning af 770 érne?

Til Moira.
Er dine 730 ére samme ydre mål som 770? Og selvfølgelig også
specifikationer?
/steen b.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 30-09-05 20:29

Jeg ville kikke forbi: http://www.hifiklubben.com/dk/Produkter/Hoejttaler/default.htm

Jeg er meget glad for mine B&W som er købt der.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 01-10-05 00:20

Denne passer nogenlunde med dine mål:
http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/hoejttaler/kompakthoejttaler/detail/BW_DM602_S3_hoejttaler.htm?id=1741#

Jeg tvivler lidt på at det gøres bedre til pengene.

Annuller spørgsmålet
Fra : ds23

Dato : 30-01-06 17:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Tak for indlæg.
Har lånt 2 kabinetter, overvejer stadig mission indkøb.
/steen b.