/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Bailine :D "kun glade oplevelser"
Fra : Mille35
Vist : 2941 gange
100 point
Dato : 28-09-05 15:33

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg er lige startet op på Bailine
Fik nr 2 behandling i går... Hold kæft hvor gør det ondt i mine muskler i dag
Jeg tror altså på det virker
Skulle vi ikke prøve kun med Positiv debat her ? Så kan dem er har dårlige erfaringer lave en anden debat

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-09-05 15:36

Sådan lidt off-topic, men har du ikke misforstået betydningen af en "positiv debat"

Er en debat ikke netop, at enhver der mener at have noget at sige om et emne, kan fremkomme med sine synspunkter på en saglig måde, uanset om det er positivt eller negativt

Ellers kan det aldrig blive en debat, men en ensidig lovprisning

mvh dova

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 28-09-05 15:58

Bare af nysgerrihed, hvem vil få de 100 point, den som er mest begejstret for bailine (hvad det så end er)?

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 28-09-05 16:55

Enig med dova

Det er ikke tit, men når jeg er enig så er jeg virkelig enig

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-09-05 19:00

min kæreste fik noget med posten om det der her i dag..

er det ikk et tilbud alle kvinder får.??

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 29-09-05 20:01

det hved jeg ikke det er derfor jeg spørg

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 29-09-05 20:51

Jeg har ikke fået noget tilbud, men læst om det. Hvad koster det? 1 gang gratis her i Helsingør.

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 03-10-05 02:27

Bailine, hvad er det for noget?

Accepteret svar
Fra : Anjaaa

Modtaget 100 point
Dato : 30-10-05 18:32

Det er utroligt godt og virker, men koster utroligt mange penge i længden. Hurtigt resultat, men det gør ondt, når ens muskler bliver arbejdet med hele tiden :)

Kommentar
Fra : tina_17

Dato : 18-11-05 14:15

Hej...
Jeg har læst meget om Bailine og synes det lyder til at virke, men hvad er prisen for sådan en behandling? og er det noget man skal fortsætte med for ikke at tage på?

Mvh Tina

Kommentar
Fra : susanne60

Dato : 21-11-05 11:17

Jeg har selv gået til det og har lidt blandede følelser. Jeg tror bestemt det virker, men nogle steder på kroppen syntes jeg nærmest det gjorde ont. Og hele tiden havde jeg måske en fornemmelse af at det er for let! Det kan godt være det strammer min krop op visse steder, men det giver mig jo ikke en bedre kondition f.eks. Jeg er holdt op igen, men nu mest fordi det var noget besværligt at komme til stedet. Hvis det var lige ved siden af, er det nok sandsynligt at jeg ville have fortsat i hvert fald 10 behandlinger, for se at se hvad der var sket med min krop.

Kommentar
Fra : susanne60

Dato : 21-11-05 11:17

Jeg har selv gået til det og har lidt blandede følelser. Jeg tror bestemt det virker, men nogle steder på kroppen syntes jeg nærmest det gjorde ont. Og hele tiden havde jeg måske en fornemmelse af at det er for let! Det kan godt være det strammer min krop op visse steder, men det giver mig jo ikke en bedre kondition f.eks. Jeg er holdt op igen, men nu mest fordi det var noget besværligt at komme til stedet. Hvis det var lige ved siden af, er det nok sandsynligt at jeg ville have fortsat i hvert fald 10 behandlinger, for se at se hvad der var sket med min krop.

Kommentar
Fra : susanne60

Dato : 21-11-05 11:17

Jeg har selv gået til det og har lidt blandede følelser. Jeg tror bestemt det virker, men nogle steder på kroppen syntes jeg nærmest det gjorde ont. Og hele tiden havde jeg måske en fornemmelse af at det er for let! Det kan godt være det strammer min krop op visse steder, men det giver mig jo ikke en bedre kondition f.eks. Jeg er holdt op igen, men nu mest fordi det var noget besværligt at komme til stedet. Hvis det var lige ved siden af, er det nok sandsynligt at jeg ville have fortsat i hvert fald 10 behandlinger, for se at se hvad der var sket med min krop.

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 23-01-06 07:38

Tak for svaret Anjaaa.