/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp!!!
Fra : Voulfsbach
Vist : 165 gange
20 point
Dato : 28-09-05 12:39

Jeg sad på nettet forleden, da en virus lukkede min computer ned. Da jeg statede den op igen, bad den om produkt-nøglen til mit windows 98....
Problemet er, at det er et windows program jeg har modtaget af en ven, og har derfor ikke produkt-nøglen, spørgmålet er så; Hvad kan jeg gøre?

MvH
Rasmus

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 28-09-05 12:45

Købe en lovlig kopi af Windows

Kommentar
Fra : Rosco40

Dato : 28-09-05 12:45

Først skal du renset din PC.
Nemmest var hvis du havde et Antivirusprogram På CDRom, en der booter ved opstart.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-05 12:49

Du kan søge på nettet under serials 2000... håber det lykkedes

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-09-05 13:11

..som Backtee ...eller Linux

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-09-05 13:13

..alternativt : Fortsæt med ulovlighederne og ring til din ven

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 28-09-05 14:01

Du skal selvfølgelig købe et lovligr program, så er dine problemer løst.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Fknight

Dato : 29-09-05 14:38

Hvis du lavet nogle parationer så kunne du jo bare reinstallere dit windows ;).. Det burde vel virke eftersom det virkede før du fik den virus...

eller prøv at køre adaware. Nogen spywarefiler er de rene viruser.