/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Nokia 6630 unlock
Fra : jepseeberg
Vist : 564 gange
500 point
Dato : 27-09-05 21:06

Er der nogen der kan eller ved hvordan man kan unlocke en nokia 6630 uden at gå til forhandler
den er stadig simlåst ved 3

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 27-09-05 21:14

der er så vidt vides ikke nogen her hjemme der kan ta den.

men hold øje med www.dkunlock.dk der vil det komme så snart der er en der kan.

Kommentar
Fra : jepseeberg

Dato : 27-09-05 21:16

ja det har jeg prøvet hhhmmm æv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-05 21:52

Det er heller ikke alle mobiltlf. man kan åbne uden, et besøg hos en unlocker, nogle tlf. kræver et kabel.

Kommentar
Fra : jepseeberg

Dato : 27-09-05 21:54

det er også fint om jeg så skal hen til en forhandler har lige skiftet fra 3 men fandt udaf at min tlf er bundet et helt år

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 27-09-05 21:57

Noirdsted1 .. jeps men der er ingen der kan åbne 6630 og 6680 med kabel endnu ...

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 27-09-05 22:01

jepseeberg de må ikke binde dig i 1 år.. max 6 mdr. de har tabt sager til folk som de har trukket i retten.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-05 22:04

Det er et helvede at komme ud af 3, kender to der ikke kom ud før der var gået et år,;-( så pøj pøj

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-05 22:07

Når du går ind på www.dkunlock.dk er din model mobil nævnt, så prøv at søg under dit amt, så kan det jo være

Kommentar
Fra : jepseeberg

Dato : 27-09-05 22:19

det har jeg prøvet den står der men når jeg kontakter dem kan de ikke alligevel

D9N ved du hvor jeg kan finde det med bindingen de siger de kun kan binde mig 6 mdr men min nokia kan de låse i et år
er heller ikke sikker på det kan passe men er nød til at henvise til den retsag de har haft men har ikke kunne finde det på nettet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-05 22:36

i dette link om 3, står der man er bundet i 6 måneder

http://www.taenk.dk/tt/2005/tt52/mobil/

Kommentar
Fra : jepseeberg

Dato : 27-09-05 23:09

ja men ikke noget om min tlf kan være bundet yderligere 6mdr

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 27-09-05 23:29

problemet er at de skal udlevere en kode til dig efter 6 mdr. hvis du forlanger det. eller inden mod betaling.
men vil de ikke, så tager det os snildt 6 mdr. inden den er havnet i retten...
så tålmodighed , jeg vil love dig at inden for 2 mdr kan den åbnes af unlockere

D9N

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-05 08:42

jepseeberg.... jeg tror vi snakker forbi hinanden, 3 binder dig for et halvt år, men nokia kan ikke låse for et år. Nokia låser slet ikke telefoner, det er udbyderen der låser, og i dit tilfælde er det 3

Kommentar
Fra : jepseeberg

Dato : 28-09-05 19:23

Hej Nordsted1 det er også det jeg mente har lige fået at vide at jeg slipper for 3 imorgen håber det passer for så skal der fejres

mangler bare noget påskrift om at de ikke må simlåse (ALTSÅ 3) i mere end 6 mdr

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-05 19:52

Har du ikke en "kontrakt" e.lign???? HEY jeg vil også være med til at fejre

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 28-09-05 19:56

Jepseeberg.... i dette link, er der hele tiden kun nævnt 6 måneders simlås, søg evt. selv videre og se om der står en regel

http://www.forbrug.dk/sogning/?tx_indexedsearch%5Bsword%5D=siml%E5s&tx_indexedsearch%5Btype%5D=2

Kommentar
Fra : jepseeberg

Dato : 28-09-05 20:56

tak nordsted fik den låst op prøvede at ringe ind for 3. eller 4. gang og skulle lige til at komme med den store tale, men da jeg spurgte om jeg kunne få den låst op sagde hun bare ja hun lød enda meget sød

så nu har jeg fået låst den op og slipper for 3 imorgen jubiiii

men godtager dit svar

er der nogen der kan bruge låsekoden til noget så må i sige til

Kommentar
Fra : jepseeberg

Dato : 28-09-05 20:56

tak nordsted fik den låst op prøvede at ringe ind for 3. eller 4. gang og skulle lige til at komme med den store tale, men da jeg spurgte om jeg kunne få den låst op sagde hun bare ja hun lød enda meget sød

så nu har jeg fået låst den op og slipper for 3 imorgen jubiiii

men godtager dit svar

er der nogen der kan bruge låsekoden til noget så må i sige til

Godkendelse af svar
Fra : jepseeberg

Dato : 28-09-05 20:57

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-05 21:10

jepseeberg..... det var da dejligt, at man endelig også kunne hører noget positivt om 3. Hvis du skal fejrer det sådan

rigtigt meget, tror jeg du skal vente til fredag

Kommentar
Fra : jepseeberg

Dato : 28-09-05 22:19

Ikke hvis det virker imorgen, der er det jo lille fredag aften

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-05 22:25

Ehm.... vent alligevel til store fredag aften