/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
selvoppustelig luftmadras fra netto.
Fra : SACA2
Vist : 11068 gange
50 point
Dato : 27-09-05 17:40

Hjææælp vi har netop købt 2 selvoppustelige luftmadrasser/liggeunderlag fra Netto...men hvordan får man luft i dem...Der er en skue som vi har skruet på men intet sker og der er ingen brugsanvisning...Nogen der kan hjælpe????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-05 17:56

Kontakt Netto.

Hvis dine lufrmadrasser ikke virker, så kan I få pengene tilbage

Der skal medfølge en brugsanvisning.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-09-05 17:58

Hvis de virker ligesom min, skal du holde med fingrene helt inde ved bunden af skruen. Der er et gevind sat fast på selve underlaget. På dette er skruen skruet. Du skal holde med fingrene helt inde ved underlaget og så samtidigt dreje på skruen, hvis ikke vil det hele bare dreje rundt. Når den så er pustet op, skruer du skruen fast igen. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-05 18:04

Der skal medfølge en brugsanvisning. Så kontakt Netto.

Accepteret svar
Fra : zita30

Modtaget 50 point
Dato : 27-09-05 21:20

Sidder der en ventil i bunden eller i siden, den kan også side i en af hjørnerne.
Du løsner denne ventil og lader det sive ud, hvis ike det hjælper så tager du med fingerne og hjælper ventilen til at holde ude.
Hvis det er noget du skal bruge meget så lad værer med at købe, noget billigt lo_t, det vil du fortryde.
Jeg er spejder med stor S og har offret 1199,- på et oppusligt liggeunderlag det er også med thermo og kan tåle at man puster ind i den
altså at få kondens i sig. Tænk dig om inden du køber hvis det er noget der skal bruges i længer tid.

Zita

Kommentar
Fra : badroulbadour

Dato : 28-09-05 00:01

Hvis det er det samme, som jeg har købt, så sidder der to skruer oppe i hjørnerne. Dem skal man skrue løse, og så siver luften ind. Derefter skal man skrue dem til igen, og så er liggeunderlagene parate. Du lader dig muligvis snyde af, at de ikke bliver mere end et par centimeter tykke, men det er heller ikke meningen. Jeg tilbragte tre uger i Norge på mit denne sommer, og det virkede fint.
Når luften skal ud igen, skal skruerne igen løsnes, så luften kan blive presset ud, mens man ruller underlaget sammen. Derefter skrues til igen.

Godkendelse af svar
Fra : SACA2

Dato : 30-09-05 20:09

Tak for svaret zita30.