/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Nogen der kender til dette websted? (Gra~
Fra : Sab_bj
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 27-09-05 00:07

Hejsa...

Jeg vil lige høre om nogle af jer herinde kender noget til dette websted, på følgende link:

http://www.get-gifts-for-free.com/

Jeg synes nemlig det lyder for godt til at være sandt, men hvis det nu er sandt, så er det jo værd at prøve

På forhånd mange tak!!!!

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 27-09-05 00:13

hejsa

Altså umiddelbart er der da lidt pyramide over det.. eller??
http://www.get-gifts-for-free.com/faq.php

skaf en masse kunder og få de gratis ting....

Tror bare jeg lader det være

Lyhne1

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 27-09-05 00:59

Hej, den er god nok, men du skal registrere dig, og det er ikke alt, der sendes til DANMARK, hvis du nærlæser betingelserne.
Nogle kræver, at du indbetaler penge først, andre ser ikke skyggen af det de bliver LOVET......
Kan kun anbefale dig,,,,,,,,,atnærlæsehvaddugivervideretilandre,,,,,,, lad være at give kontooplysninger eller andet, da de har Danske foreninger, der hjælper, herfra.
Og da nogle kun er ude på at spamme dig til med mails.
mvh
Fra en der har prøvet det.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 27-09-05 01:18

De har også en udgave af denne, hvor de lover dig milioner og grønne skove
http://www.freemoney.dk/?refer=1431

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 27-09-05 16:14

Jeg kender ikke lige den website du nævner, men jeg kan fortælle dig, at jeg har set mange lignende og de kører et stykke tid og så lukker de.
Hvis jeg var dig ville jeg som det første tjekke, hvor lang de har opereret på nettet - mindst 1 år for at være sikker - dernæst vil jeg som tidliger skrevet NÆRLÆSE deres betingelser.

.. og ja freemoney - fedest, de giver dig 11 øre for at klikke på et link og være på websiten i 30 sekunder. Vi skal nok blive millionærer lynhurtigt - OK freemoney og har også links du kan klikke på og sign up programmer, hvor du kan tjene LIDT.

Varme hilsner
Susanne
PS. hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det, det.

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 27-09-05 22:54

Hej igen herinde...

Hvor har I alle været herlige og svare på mit opslag
1.000 tak skal i have...

Jeg synes bare det er træls at det meste idag er noget værre lort, og man ikke kan regne med de forskellige websteder og andre former for " gode sager " !

Men I skal ihvertfald ALLE SAMMEN have et stort tak