/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
balaton via prag
Fra : risvej07
Vist : 574 gange
50 point
Dato : 26-09-05 22:10

hej jeg skal til balaton næste år, har valgt at tage et par dage i prag, jeg var i prag for et par år siden og kørte over Dresen og over et bjergpas, men da jeg skal have en 1000kg campingvogn efter en hyundai matrix diesel, ville jeg gerne slippe for bjergpasset og vil gerne køre på motorvej mest muligt. er der nogen forslag til turen??og hvor langtid tager det ca. at køre til prag med campingvogn????og er der motorvej fra prag til balatonsøen (camp.europa)??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-05 22:15

Det tager ca 12 timer at kører til Prag med campingvogn, fra Gedser. Vi kørte selv til Prag sidste år, og videre til Kroatien.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 26-09-05 22:49

Du kan nok finde svar her www.campingnettet.dk under campister imellem, til venstre er der en - søg -, jeg kan selvfølgelig ikke finde et kort til Balatonsøen, typisk. Men når du får det opklaret, så sig lige til, vi skal selv dertil næste år, håber vi

Godkendelse af svar
Fra : risvej07

Dato : 20-11-05 16:25

Tak for svaret Nordsted1.