/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
Parkering I København
Fra : k_m_s
Vist : 3129 gange
200 point
Dato : 25-09-05 18:44

Hej Alle

Findes der en side hvor man kan få hjælp, snakke med ligestillede m.m. når P-vagter, parkeringsregler, regler for hvornår et firma må få parkeringslicens m.m. gør at man efterhånden er meget modløs når man forsøger at udføre sit arbejde i København?

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-09-05 19:42

En debatside om parkering i København kender jeg ikke, men følgende beskriver de forskellige parkeringsregler i København:
http://www.parkering.dk/

Den burde klar kunne angive de regler der findes - uanset om man synes de er fornuftige eller ej.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-09-05 19:42

En debatside om parkering i København kender jeg ikke, men følgende beskriver de forskellige parkeringsregler i København:
http://www.parkering.dk/

Den burde klar kunne angive de regler der findes - uanset om man synes de er fornuftige eller ej.

Mvh
Ivan

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 26-09-05 10:27

søg for eks på google for at finde en velegnet debatside

og du kan jo forsøge om det her er noget - sådan eksempelvis

http://www.debatogchat.dk/

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 04-10-05 14:24

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-10-05 00:03

.... har du fundet hvad du søgte ????????

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 09-10-05 08:41

Hej miritdk.
Ja det kan man godt sige. Jeg har fundet ud af at reglerne igen er blevet ændret så enmands firmaer der har arbejde i københavn igen har fået svære ved at udføre deres arbejde. Reglen med at gulplade biler måtte holde 15 min. for af- og pålæsning er ændret til at p-vagten må bedømme om der er tale om af- og pålæsning, og jeg må indrømme at jeg ikke har lyst til at lade min bil stå åben inde i Kbh. og i øvrigt er 15 min. reglen kun beregnet til lastbiler.
Jeg har et sted jeg henter affald (det vil jeg kalde pålæsning, p-vagterne helt sikkert ikke) og jeg tager kr. 500 pr. gang, ca hver anden gang jeg er derinde sidder der en bon i vinduesviskeren. Jeg syntes ikke man kan kalde det en god forretning, min eneste løsning er at sige arb. op.
Igen et klart bevis på at de skider på alle de små firmaer.
Jeg kan heller ikke få en parkeringslicens fordi jeg ikke bor i københavn selvom jeg kører derinde hverdag og parkerer mange forskellige steder.
Og nu begynder de at snakke om bompenge, en ting er jeg helt sikker på og det er at der ikke vil blive taget hensyn til dem der er nødt til at køre inde i byen.

Nå det var rart at komme af med lidt harme.
Ha en god dag.
Hilsen
K_M_S