/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
karaoke!
Fra : Melise
Vist : 1898 gange
50 point
Dato : 24-09-05 22:00

Hejsa jeg har lige et spørgsmål og det er hvor man kan hente danske karaoke sange f.eks dodo and the dodos: Vågner i natten" som midi fil. Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Mange knus Melise

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 24-09-05 22:36

Det vil nok være svært at finde et specifikt nummer som du søger der.
Selvfølgelig kan du på nettet, et eller andet sted, finde et enkelt free karaoke nummer som du kan få lov at hente.
Dog er det (efte min erfaring) ikke noget man ser meget til.
Du vil sågar havde svært ved at finde det, selvom du søger via p2p (fil delings pogramer) da de fleste som har karaoke sjælent lægger det ind på sin pc.
Både fordi en enkelt sang fylder enormt meget, og samtigdig grundet at karaoke bruges til fester, hvor det afspilles på et særligt anlæg. (man tager ikke bare sin pc med til fest)

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 24-09-05 23:01

Tror heller ikke du kan finde danske sange til midi-karaoke på nettet, da interessen ikke er så stor på dette område. Jeg vil bare lige rette Trine08 i, at netop midi-musikfiler ikke fylder særlig meget (lyder til gengæld også pænt ringe ift. mp3 etc.).
Jeg har personligt brugt karaokeprogrammet Van Basco, som har en side på nettet, hvor man kan hente de nyeste internationale hits som karaoke-midifiler (http://www.vanbasco.com/ )- som nævnt er efterspørgslen på danske numre dog så lille, at folk ikke bruger kræfter på at labve midi-filer med karaoke til danske sange.

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 24-09-05 23:02

Tror heller ikke du kan finde danske sange til midi-karaoke på nettet, da interessen ikke er så stor på dette område. Jeg vil bare lige rette Trine08 i, at netop midi-musikfiler ikke fylder særlig meget (lyder til gengæld også pænt ringe ift. mp3 etc.).
Jeg har personligt brugt karaokeprogrammet Van Basco, som har en side på nettet, hvor man kan hente de nyeste internationale hits som karaoke-midifiler (http://www.vanbasco.com/ )- som nævnt er efterspørgslen på danske numre dog så lille, at folk ikke bruger kræfter på at lave midi-filer med karaoke til danske sange.