/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
SSO-forslag (dansk)
Fra : xtx
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 23-09-05 17:35

Hej
Jeg vil gerne skrive i dansk i min SSO. Nu er problemet bare at jeg skal finde en bog. Jeg vil gerne skrive om en/flere med psykiske problemer. Eller noget filosofisk, måske. Det skal helst være noget, som der ikke er så mange der har skrevet om endnu.
Har I nogle forslag?
Mvh xtx

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 23-09-05 20:11

Hvordan påvirker det børn "psykisk" når de mister en forælder? Bare et forslag herfra

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 24-09-05 09:08

ehm, nej. Jeg mente en forslag til bøger. (fik víst ikke forklaret det ordentligt)

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-05 10:05
Kommentar
Fra : xtx

Dato : 27-09-05 18:40

det lyder faktisk meget interessant. Har ud læst den?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-05 19:01

ja, men det er flere år siden, så jeg kan dårligt huske den. Der er også en 10. indsigt, den skal man kun læse hvis man er psyk stærk. iflg. dem der læste den, jeg valgte den fra

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 02-10-05 11:12

Tak for svaret Nordsted1.

undskyld jeg var så længe om at acceptere svaret...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-05 14:10

Selv tak, jeg håber du kunne bruge bogen til noget