/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Voipbuster
Fra : johnnyp
Vist : 496 gange
50 point
Dato : 23-09-05 14:53

Hej !! Er der nogen der kender til Voipbuster og brugen deraf, tænker her på om det er stabilt - betaling m.m.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 23-09-05 14:58

Du skal kun betale den ene gang, så ringer du gratis.

Jeg har ikke betalt endnu, men har hørt en masse godt om det. Plus at jeg har afprøvet flere gange det der ene minut man har, synes kvaliteten er ret godt

Accepteret svar
Fra : IPM

Modtaget 50 point
Dato : 23-09-05 15:24

Hej
Jeg kan kun anbefale VoipBuster har instaleret og hjulpet 8 af mine venner med dette udmærket Ip Program
I starten kostede kun 1 Euro og så kunne du ringe gratis til alle fastnet telefoner, det er nu sat op til 5 Euro ca 37 kr.
og du kan stadig ringe gratis,når du har snakket 60 minutter i træk, afbrydes samtalen,men så ringer du bare op igen og snakker videre, så der er virkelig mange penge at spare,lige i dette øjeblik er der kommet en nyere version som jeg er ved at dovnloade.Det er spændende at se hvad nyt der er i den.
Med hensyn til lydkvalitet kan jeg kun sige at du kan ikke høre forskel fra om du bruger din nomale telefon eller programmet VoipBuster.Det kræver dog at du ikke har en langsom hastighed, jeg har 512/512. Denne hastighed giver ikke problemer.
Du skal selvfølgelig også sørge for at din Pc ikke står og dovnloader noget da du derved bruger noget af din båndbredde.
Så skynd dig at hent programmet og snak løs uden om TCD

IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 23-09-05 15:34

Glemte lige dette link hvor du kan få IP Telefoner til en god pris

http://www.bj-trading.dk/menu.asp

IPM

Kommentar
Fra : Fox_dk

Dato : 23-09-05 15:40

Hej

Man kan jo også købe en adapter og bruge de telefoner man har:

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=121825

Især smart hvis man har en trådløs da de jo er ret dyre i ip udgaver endnu.

mvh.
Fox

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-09-05 19:33

Jeg ville nu nok fortrække en IP-telefon der kobles direkte til en LAN port eller WLAN port, så vil de fungere uafhængig af om PC'en er tændt eller slukket.

Godkendelse af svar
Fra : johnnyp

Dato : 23-01-06 13:05

Tak for svaret IPM.