/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
billigste lystfiskerforening
Fra : starguy
Vist : 900 gange
50 point
Dato : 23-09-05 11:04

Hej - jer er begyndt at fiske igen - efter mange års pause. Jeg er vant til masser af åer og søer i Jylland, men nu jeg bor i storbyen, så vil jeg gerne ud og fiske i f.eks. Utterslev Mose - og så har jeg læst, man er nødt til at være medlem at en lystfiskerklub for at kunne fiske i søerne heromkring.

Er der nogen af jer, der ved, hvilken klub, der er den billigste at købe medlemsskab i??
Ved I også hvilken der er den største, her omkring København? - Bedste??

På forhånd mange tak!

Kommentar
Fra : Rocl

Dato : 23-09-05 11:33

Hejsan. Jeg ville helt klart melde mig ind i KSK. Københavns sportfisker klub. De har fiskeret til utterslevmose, og damhussøen, samt 12 både som man kan låne hvis man er medlem. Bådene ligger i Bagsværd sø, Esrum sø, Farum, Vejle sø, Tystrup sø, vedbæk havn, Nivå havn, isefjorden, og præstø fjord, så der er en del at vælge imellem... Og så er foreningen medlem af SU (Sjællandske Sports- og Lystfiskerforeningers samarbejdsudvalg), som giver ret til endnu flere både.og steder.

Hvis det ikke er nok, så gå ind på www.123nu.dk, siden indeholder en masse links til forskellige foreninger..

Held og lykke...

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 23-09-05 11:37

Hej
Her skulle være mulighed for en god handel.
http://my.qxl.dk/default/defaultlistelse.asp?catg=10108

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 50 point
Dato : 23-09-05 20:34

hvorfor skal det være den billigste. hvis du er bidt af en gal lystfisker, skulle du vel hellere tage den bedste

Godkendelse af svar
Fra : starguy

Dato : 24-09-05 09:10

Tak for svaret trimare46.

Kommentar
Fra : Rocl

Dato : 24-09-05 20:01

Hej Stargyu, måske du skulle præcisere dit spørgsmål lidt bedre en anden gang... Så bliver jeg fri for at skrive en hel roman for at hjælpe dig..

Held og lykke...

Kommentar
Fra : Rocl

Dato : 24-09-05 20:02

Hej Stargyu, måske du skulle præcisere dit spørgsmål lidt bedre en anden gang... Så bliver jeg fri for at skrive en hel roman for at hjælpe dig..

Held og lykke...

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 27-09-05 22:21

Du har ret Rocl, jeg var lige ved at give dig alle poængene - men så kom der jo en, jeg var lige ved at blive sur på, og så valgte jeg at slutte spørgsmålet, og så kom jeg til at trykke forkert.. det er jeg ked af!

Kommentar
Fra : gulvang

Dato : 10-08-06 13:41

svar til starguy.En af de største lystfiskerklubber og bedste er Lystfisker-Klubben af 1940 ud over egne både har klubben eget sommerhus på Sjællandsodde