/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Skype tilslutning
Fra : freddiemercury
Vist : 493 gange
150 point
Dato : 21-09-05 10:53

hejsa jeg har lige hentet skype programmet ned
hvordan skal jeg tilslutte min høretelefon med mikrofon
til min pc'er ?

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 21-09-05 11:34

Hej!
Er dit headset med USB stik eller de "gamle" stik, 2 stk med Jack-stik.
Alt efter havd du har skal disse tilsluttes og indstilling foregår i Skype hvor du kan afprøve om der forbindelse under indstillinger. Læs evt. hjælp under Skypr eller deres FAQ

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 21-09-05 11:35

Hej!
Er dit headset med USB stik eller de "gamle" stik, 2 stk med Jack-stik.
Alt efter havd du har skal disse tilsluttes og indstilling foregår i Skype hvor du kan afprøve om der forbindelse under indstillinger. Læs evt. hjælp under Skypr eller deres FAQ

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 160 point
Dato : 21-09-05 11:49

Nu har <klanger> jo sørget for, at dine point er "brugt" så vil jeg da lige henvise til dit andet spørgsmål, hvor forklaringen ligger:

http://www.kandu.dk/dk/spg/74690

God fornøjelse med Skype
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 21-09-05 15:48

Hej! Det var nu ikke for, at "bruge" vedkommendes point, men for, at prøve og hjælpe. Jeg kunne jo ikke se, at spørgsmålet var blevet besvaret før. Undskyld....!

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 22-09-05 08:53

Tak for svaret bennymanden.