/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Gode også Gamle LAN SPIL.....
Fra : W3rzax
Vist : 1167 gange
200 point
Dato : 21-09-05 09:38

HarJ...... :D

Jeg kunne godt tænke mig nogle LAN spil. Mig og en kammerat spillede bomberman i går men det blev lidt kedeligt efter en time. Er der nogle som kender nogle fede lan spil hvor man både kan spille 2 pr. og mange. Det må gerne være nye og gamle de gamle skal bare kunne køre i windows XP!

På forhold taK!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 09:45

Nu er det jo mine unger der plejer at spille, og de er ikke lige i nærheden..... men kan du ikke spille Battlefield, og Counter Strike???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 09:57

Så er der også Diablo, og jeg tror også du kan spille den gamle version af War Craft, men ikke den nye.

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 21-09-05 10:02

okaY,udtrykte mig ikk rigtig, for alle de der spil har jeg selvefølgelig men det er jo så orginale, kunne godt tænkte mig noget andet har spillet alle de 4 spil i mange år. Men tak fordi i skrev og Nordsted1 d kunne være dejligt hvis du lii kunne spørge dine unger hehe :P

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 21-09-05 10:45

Red Alert After Math.. Og Starcraft. De 2 spil har mig mine venner haft mange timers underholdning med.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 21-09-05 11:49

comand and conquerer, red alert og Tiberian sun de er stadig blandt de bedste lan spil ...

af nyere kan nævnes Lord of the rings - War of the ring som også er godt til Lan

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 21-09-05 11:50

comand and conquerer, red alert og Tiberian sun de er stadig blandt de bedste lan spil ...

af nyere kan nævnes Lord of the rings - War of the ring som også er godt til Lan

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 13:59

Alien versus predator 1 eller 2 er et godt hit. Så er der også Vietcong, Quake III, Flatout og Swat 4 skulle jeg hilse og sige

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 21-09-05 17:49

I kan spille alle delta force spillende

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 22-09-05 13:22

Er der kender nogle gode LAn spil som ikke er skyde spil?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-05 13:30

He he, det tror jeg godt nok ikke, jeg syntes altid her er krig, når ungerne spiller lan men prøv at kontakte dem på dette link

http://www.notown.dk/phpBB2/viewtopic.php?p=2384&sid=2c12d2e22e6762aaefda3cb7a4fe3a4e

Prøv også at se deres hjemmeside, de holder lan i week-enden

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 22-09-05 17:31

Man kan spille lan på disse spil, det ved jeg.
Har selv prøvet det!

Midtown Madness 1 og 2
Motorgross Madness
Need for speed serien
De verste sports spil

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 22-09-05 18:27

Lord of the rings - War of the ring er et strategi spil .. ikke et skydespil

Kommentar
Fra : moira

Dato : 29-09-05 13:01

Jeg vil nok foreslå:
Rune halls of valhalla (super fedt!, men rimelig gammelt)
Medal of honor
revolt
starcraft
far cry
Age of empire (og efterfølgere)
unreal tournament
Ground control II
Gunbound
Worms-serien
Hidden and dangerous I

Kommentar
Fra : Gertz

Dato : 02-10-05 11:39

Civilization 3 med diverse expansions - én klassiker man ikke bør glemme. :)