/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Til Pallenoc
Fra : oz1eqp
Vist : 387 gange
50 point
Dato : 19-09-05 15:10

Jeg har prøvet dit forslag,og det virker for så vidt udmærket,men jeg bliver dog ved den metode,som jeg brugte før,
for jeg synes billedkvaliteten i mit hjemmestrikkede slideshow er betydelig bedre end det jeg får ved at bruge Photoshop.
Så må jeg indtil videre leve med,at der ingen tekst er under billederne.
Hvis du gider kunne du lige tjekke,og meddele mig hvad du synes om min hjemmeside.
Du skal ikke kikke på korrektheden af min html programmeringen,men blot hvorledes du synes mine slideshows virker.
Den ligger på www.oz1eqp.dk.
Både negativ og positiv kritik er velkommen.

Accepteret svar
Fra : mimimig

Modtaget 50 point
Dato : 19-09-05 21:55

Hej, jeg skulle måske ikke blande mig, men vedr. den manglende tekst,
så kunne du i Photoshop arbejde i lag. Lav en bagrund i den farve du ønsker dig,
lidt højere end billedet du ønsker at vise, er. Overfør billedet til den nye baggrund
og skriv den ønskede tekst på det frie stykke og gem.
Jeg har brugt det nogle gange, det virker fint.
Hilsen mimimig

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 20-09-05 07:12

hej mimimig
Tak for dit tip,men som skrevet,så synes jeg billedkvaliteten er bedre med mit eget slideshow,
så jeg bliver nok ved det.
oz1eqp

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 21-11-05 09:07

Tak for svaret mimimig.